חיפוש פעילויות הדרכה

מ
x
עד
x

המוקד העירוני

 

בשנים האחרונות הופך המוקד העירוני לכתובת ראשונה ומרכזית עבור תושבים וגורמים נוספים, המבקשים לקבל מידע או עזרה בכל הקשור לפעילותה של הרשות המקומית ולמתרחש בה. ברמה הבסיסית תפקידו של המוקד הוא בדיקה וטיפול בפניות המגיעות אליו ומתן מענה לפונה.

במקומות מסוימים אחראי המוקד גם על פעילותן של מערכות מורכבות כמו רמזורים וכו'. ברובד הגבוה יותר – המוקד מהווה כלי ניהולי

בידיהם של מנכ"ל הרשות וראש הרשות. המידע המצטבר במוקד מלמד על הנעשה ברשות, על נקודות התורפה או החוזקות שלה, ושימוש נכון בו ישפיע על תכנית העבודה שלה.

 

מנהל המוקד העירוני נדרש להכרת המערכת העירונית על בוריה ולניהול ממשקים חוצי ארגון, על מנת לתת תשובה מיטבית לפונה.

ברוב הרשויות הוא מנהל צוות עובדים ואמון על הכשרתם. עליו לדעת כיצד לנהל את המידע המצטבר במוקד ולהפיק דוחות מתאימים.   

בנוסף לכל אלה, בתקופת חירום, מסיבות ביטחוניות או אחרות, יש למוקד העירוני תפקיד מרכזי בהתנהלותה של הרשות המקומית, ולא פעם אף תלויים בתפקודו חיי אדם.   

המציאות מוכיחה, כי ככל שתפקודו של המוקד העירוני זוכה לשביעות רצון גבוהה יותר, כך יש עלייה במספר הפניות אליו.   

 

מאחר שלתפקודו של המוקד העירוני יש תפקיד מכריע – הן בחירום והן בשגרה – על התנהלותה של הרשות המקומית, נציע הכשרות מתאימות למנהלי המוקדים וצוותיהם, וכן לבעלי תפקידים בכירים היכולים לעשות שימוש במוקד ככלי ניהולי.

 

פעילויות הדרכה

 ספרייה מקצועית

גלריית תמונות