מהם היתרונות של ביטוח צלילה שנתי?

אם אתם צוללים באופן קבוע, עלות הביטוח של הצלילה יכולה להפוך לנטל כבד. פתרון אחד הוא לא לעשות ביטוח, אולם כל מי שמכיר את עולם הצלילה מבין שמדובר על בחירה שגויה. להפסיק לצלול זו כמובן לא אופציה, ולכן ההמלצה שלנו היא פשוט לעשות ביטוח צלילה שנתי. מהו בדיוק הביטוח הזה ומה היתרונות שיש לו על פני אופציות אחרות? אנחנו כאן כדי לספר לכם את הכל.

 

ביטוח צלילה

עוד לפני שנדבר על ביטוח צלילה שנתי חשוב להבין מהו בדיוק ביטוח צלילה. צלילה, כמו כל ספורט אתגרי היא משהו שמלווה אליו סיכון מובנה. כמובן, שימוש בציוד תקני והקפדה על כללי הבטיחות אמורים לצמצם את הסיכון הזה למינימום, אולם הסיכון תמיד קיים. המטרה של הביטוח הוא לגרום לכך שגם אם נפלנו בצד הלא נכון של הסיכון, לא ייגרם לנו נזק כלכלי בשל כך.

צְלִילָה

שנתי או חד פעמי

ביטוח צלילה יכול להיות חד פעמי, כמו למשל ביטוח שנועד עבור חופשת צלילה ביעד רחוק. ביטוח כזה הוא לכמה ימים או שבועות, והוא אמור לאפשר לכם להשלים את החופשה בצורה בטוחה. מנגד, ביטוח צלילה שנתי הוא תשלום חד פעמי שמאפשר לכם לצלול לאורך כל השנה כאשר הביטוח מכסה אתכם. המחיר שלו יהיה יקר קצת יותר מאשר הביטוח החד פעמי, אולם יש לו כמה יתרונות חשובים.

 

מחיר נמוך יותר

המחיר החד פעמי שתשלמו על הביטוח הזה אמנם יהיה יקר יותר מאשר של ביטוח חד פעמי, אולם לאור העובדה שהביטוח הזה מכסה אתכם למשך שנה שלמה, המחיר שלו זול הרבה יותר מאשר של הביטוח הרגיל. במקום להתלבט כל פעם האם לעשות ביטוח או לא, תשלום חד פעמי בתחילת השנה יאפשר לכם לצלול כמה שאתם רוצים בלי להיות מוטרדים מעניין הביטוח.

ביטוח

לא שוכחים לבצע ביטוח

גם אם אתם עושים ביטוח צלילה באופן קבוע, תמיד יכול להיות מצב שבו שכחתם לעשות ביטוח. במקרים הללו ההתלבטות שלכם תהיה האם לוותר על הצלילה או לצלול באופן חד פעמי בלי ביטוח. לא צריך להסביר מדוע שתי האופציות הללו לא באות בחשבון, וכדי לא להגיע להתבלטות הזו ביטוח צלילה שנתי הוא בדיוק הדבר הנכון. לא תגיעו למצב שבו שכחתם לבצע אותו.

 

על מה חשוב להקפיד

אם החלטתם ללכת על ביטוח צלילה שנתי, הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק את היקף הפוליסה שקניתם. בדקו מה המקרים שהביטוח מכסה, מה גובה הכיסוי וכמובן מהי העלות של הביטוח. תהיו ערים גם לזמם שבו הביטוח נגמר כדי לחדש אותו.

 

לסיכום

ביטוח צלילה שנתי הוא ביטוח שמיועד למי שצוללים באופן קבוע. הביטוח הזה מאפשר לכם להיות מכוסים לכל אורך השנה, וכך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צוללים בלי שיש לכם ביטוח בתוקף.

ביטוח צלילה שנתי

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »