4 ביטוחים שניתן לקבל באלגר סוכנות לביטוח

החיפוש אחר סוכנות ביטוח מומלצת עשוי לארוך זמן רב. שכן, יש היצע רחב של סוכנויות ברחבי הרשת ורק מעטות מהן נחשבות לשם דבר בתחום. תרחיש זה התגלה לנו לאחרונה והחלטנו שלא להישאר אדישים אליו. לכן, ערכנו בירור נרחב וגילינו בסופו את "אלגר", סוכנות הביטוח הטובה ביותר בשוק. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות מהם 4 סוגי הביטוחים שתוכלו לקבל דרכה עוד היום.

 

אפשרות 1 – ביטוח דירה

אנשים שמחזיקים בדירה שנרכשה ממיטב כספם, צריכים לבטח אותה באמצעות סוכנות ביטוח מוכרת ומומלצת. שכן, הדבר מעניק שקט נפשי במידה ואחד או יותר מהמקרים הבאים יבואו לידי ביטוי:

  • שריפה
  • רעידת אדמה
  • גניבה של ציוד ועוד

אלגר מציעה ללקוחותיה ביטוח דירה שכולל את תכולת הדירה והמבנה כאחד. לקוחות שיתעניינו בביטוח משכנתא וביטוח חיים (שקשורים לתחום זה) יוכלו לקבל את כל האינפורמציה בנושא, מכיוון שנציגי החברה בקיאים בביטוחים אלה ומציעים אותם לכלל הלקוחות.

אפשרות 1 - ביטוח דירה 

אפשרות 2 – ביטוח עסקים

אי אפשר להציג בפניכם את הביטוחים שתמצאו באתר של אלגר סוכנות לביטוח מבלי להציג את ביטוח העסקים. שכן, מדובר בביטוח שנחשב לחיוני במיוחד עבור לקוחות החברה. הביטוח מקנה ראש שקט לבעלי עסקים מכל תחום שהוא, לדוגמא: בית מלאכה, מטפל ברפואה אלטרנטיבית, מנהל משרד עורכי דין ועוד.

נציין שביטוח זה מאפשר לקבל פיצויים בעקבות נזק שאירע לציוד המשרדי מסיבות שונות. בנוסף לכך, ניתן לקבל פיצויים עבור פציעות שאירעו לעובדים ומבקרים בבית העסק.

 

אפשרות 3 – ביטוח בריאות

אזרחים רבים במדינת ישראל מחזיקים בביטוח בריאות בעקבות היכרות מעמיקה עם מערכת הבריאות הציבורית שקיימת בישראל. לצערנו, זו מעניקה לא פעם פתרונות חלקיים עבור אנשים שזקוקים לטיפולים מורכבים ויקרים, לדוגמא:

  • רכישה של תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות
  • הטסה לחו"ל לצורך ביצוע טיפול שאינו מתקיים בארץ
  • השתלת איברים

 

אלגר מספקת את ביטוח הבריאות שמורכב מ – 3 כיסויים נפרדים, כך שתוכלו לבחור אם לרכוש אותם כחבילה אחת או בנפרד.

 

אפשרות 4 – ביטוח נסיעות לחו"ל

כל אחד יודע שיציאה מהארץ למטרות חופשת בטן גב, מסע ממושך או עבודה מצריך רכישה של ביטוח נסיעות ייעודי. חברת אלגר מציעה ביטוחים מסוגים שונים, כך שכל נוסע יכול לבחור את הפוליסה שתכסה אותו באופן מלא ותעניק לו שקט נפשי מרגע היציאה מהארץ ועד החזרה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן 4 הביטוחים שתוכלו לקבל דרך אלגר סוכנות לביטוח. בשלב זה אתם יכולים ליצור קשר עם נציג מטעם החברה ולהיות בטוחים בכך שהאינטרס שלכם יהיה במרכז. שכן, חברה זו רואה את טובתכם לנגד עיניה והיא מבצעת הסתכלות הוליסטית על מצב הנכסים שלכם, במטרה להציע לכם את הביטוח המתאים ביותר.

סוכנות ביטוח

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »