באילו חברות פארמה ישראליות כדאי להשקיע?

רבים מתעניינים בשנים האחרונות בתחום ההשקעות, מאחר וכבר ברור לכולם כי הכסף ששוכב בחשבון הבנק לא יוביל אתכם לשום מקום. הכסף ששוכב בחשבון הבנק נשחק כתוצאה מהאינפלציה וכוח הקנייה שלו יורד באופן קבוע.

הריביות הנמוכות שהבנקים מספקים בתוכניות החיסכון שלהם אינן מפצות על השחיקה המהירה, לכן מי שיש לו כסף מיותר בחשבון, חייב לבחון את האופציה להשקיע אותו באפיק שהכי מתאים לצרכים וליכולות שלו. במאמר זה נבחן את האופציה להשקיע בחברות פארמה ישראליות ונדון ביתרונות של השקעה מסוג זה.

 

חברות פארמה ישראליות – אופציה להשקעה

משקיעים רבים כבר גילו את הפוטנציאל הגלום בחברות הפארמה הישראליות, מאחר והתרופות הופכות לחלק בלתי נפרד מהעולם המודרני. החברות השונות מייצרות תרופות מסוגים שונים, שנועדו לשפר את איכות החיים של האנושות ולהאריך את תוחלת החיים הכללית.

השקעה באתרים כמו פארמה פלוס יכולה להניב לכם תשואות גבוהות, מאחר ומדובר על אתר איכותי ומוכר, הנהנה מתנועה גדולה של עוקבים. אופציה נוספת, היא כמובן להשקיע בחברות פארמה שונות, שאחראיות על ייצור התרופות הפופולאריות ביותר בשוק. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות תרופות המיועדות להרזיה הפכו למבוקשות במיוחד, לכן מומלץ לבחון את הנושא וללמוד יותר את התחום.

חברות פארמה ישראליות – אופציה להשקעה

 

החשיבות של חברות פארמה

התרופות והטיפולים השונים להפחתת משקל הפכו לנפוצים במיוחד בשנים האחרונות, מאחר ואידיאל היופי גורם לנשים וגברים כאחד לצרוך את התרופות השונות במטרה להוריד במשקל. לכן מדובר על תחום מבוקש, שככל הנראה ימשיך לגדול ולהתפתח עם השנים, מאחר ורוב האנשים יעדיפו לאכול את האוכל האהוב עליהם ולבלוע כדור הרזייה, במקום לשמור על תזונה מאוזנת ופעילות גופנית מתאימה.

יש לזכור כי השמנת יתר הפכה לאחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם המערבי, כך שמדובר למעשה על טיפול שיכול אפילו להציל חיים. השמנה מהווה את אחד הגורמים המרכזיים להתפתחות של מחלת הסכרת, מחלות לב וכלי דם, לכן השקעה בחברות פארמה המייצרות תרופות הרזייה מהווה אפיק השקעות מבוקש במיוחד.

 

חברות פארמה שווה להשקיע בהן

חברת נובו נורדיסק ייצרה את התרופות המבוקשות וגובי ואוזמפיק, המיועדת להפחתת משקל ולטיפול בסכרת. כתוצאה מכך, המנייה שלה עלתה בכמעט 60%, דבר שמהווה רווח משמעותי למשקיעים. הדעה הרווחת היא ששוק התרופות המתמחה בתקופות הרזייה יהיה שווה 85 מיליארד דולר תוך 6 שנים בלבד, כך שמדובר ללא ספק על אפיק השקעות בעל פוטנציאל רווח עצום.

כמו כן, כדאי להכיר את חברת זילנד פארמה ואת חברת ברינגר אינגלהיים, המתמחות גם כן בתרופות הרזייה ונמצאות בימים אלו בשלבים מתקדמים של הניסויים הקליניים שלהם. המניות של החברות האלו גם כן זינקו בכמעט 50% בשנה האחרונה, כתוצאה מהציפייה לאישור ה – FDA.

 

לסיכום

ישנן לא מעט חברות פארמה ששווה להשקיע בהן, אך כמובן שיש צורך לחקור את התחום יותר לעומק, על מנת להכיר את כל הניאונסים השונים.

חברות פארמה שווה להשקיע בהן

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »