פמילי אופיס – ההשקעה הנכונה עבורכם

בשנים האחרונות העושר העולמי ממשיך לעלות ויותר משפחות מתעשרות ורוכשות נכסים.

במקרים רבים המשפחות הללו זקוקות לסיוע מקצועי שיאפשר להן לנהל את הנכסים בצורה נכונה, לשמור על ההון המשפחתי וכמובן לדאוג לצרכים הכספיים שלהן. 

לפיכך, משפחות רבות בוחרות לפנות ל- Family Office, או בעברית "משרד משפחתי".

משרדים משפחתיים הם חברות פרטיות המסייעות לאנשים פרטיים בעלי הון גדול לנהל את העניינים הפיננסיים והאישיים שלהם ולהגדיל את ההון לטובת הדורות הבאים. הפעילות של פמילי אופיס כוללת בין השאר תכנון מס, תרומות וצדקה, קנייה וניהול של נכסים וניהול השקעות.

במאמר זה תוכלו לקבל מידע על הסוגים השונים של פמילי אופיס וטיפים שיסייעו לכם לבחור את חברת הפמילי אופיס המתאימה לכם ולמשפחה שלכם.

 

סוגי פמילי אופיס

שירותי הפמילי אופיס משתנים בהתאם לכל משפחה ומשפחה הואיל ולכל משפחה יש צרכים ודרישות שונות. עם זאת, ניתן לחלק את הפמילי אופיס לשני סוגים מרכזיים:

  • סינגל פמילי אופיס: חברת פמילי אופיס שמוקמת על מנת לנהל את הנכסים וההון של משפחה אחת בלבד. סוג זה מתאים למשפחות עם ענפים משפחתיים רבים שגורמים לרמת סיבוכיות גבוהה המחזיקות הון גדול במיוחד שעומד על מספר מאות מיליוני דולר.
  • מולטי פמילי אופיס: חברות פמילי אופיס שמספקות שירות למספר משפחות עשירות, בדרך כלל ל- 10 עד 20 כאלו. סוג זה מתאים למרבית בעלי ההון ומאפשר להם להנות מניהול הון מקצועי ואפקטיבי על ידי גורם בעל ניסיון בתחום ובעל גישה למוצרים פיננסיים שונים.

 

מה כולל השירות של פמילי אופיס?

פמילי אופיס מתאימים לאנשים בעלי הון שעולה על 5 מיליון דולר שזקוקים לסיוע בניהול הנכסים שברשותם. חברת הפמילי אופיס מתכננת עבור הלקוח תוכניות ומטרות עתידיות בהתאמה אישית לערכי המשפחה הבסיסיים. כמו כן החברה מארגנת תיק השקעות למשפחה תוך התייחסות להקצאת הנכסים, לרמות הסיכון ולמכשירי ההשקעה המתאימים למשפחה.

לאחר שהתוכנית תאושר על ידי הלקוח, חברת הפמילי אופיס תיישם אותה בהתאם לאופי המשפחה ולמטרות שהיא הגדירה מראש. החברה תדווח ללקוח באופן רציף ותספק לו תמונה ברורה על יישום מדיניות ההשקעות ותוצאותיה.

 

כיצד תבחרו חברת פמילי אופיס?

ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של חברת פמילי אופיס המתאימה למשפחה שלכם, לאופי ולצרכים שלה. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג פמילי אופיס מתאים לכם ולהון העומד ברשותכם. לאחר מכן, עליכם לוודא שהחברה היא חברה בעלת מוניטין טוב שידועה כחברה יעילה ומקצועית.

כמו כן, חשוב לברר איזה צוות החברה מעסיקה ולהעניק עדיפות לחברת פמילי אופיס בה עובדים אנשי מקצוע מנוסים וותיקים המגיעים ממספר תחומים שונים.

מומלץ לשוחח עם אנשים שמשתמשים בשירותי ה- Family Office של החברה ולקבל מהם חוות דעת על רמת השירות והמקצועיות שהחברה מעניקה להם.

 

מטבעות

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »