איזה שכונה בירושלים נחשבת טובה להשקעה

מי שמכירים את ירושלים מקרוב, יודעים כי השווי של נכסי הנדל"ן שבה עולים באופן קבוע בשנים האחרונות. עובדה זו נכונה לגבי כל השכונות שנמצאות ברחבי העיר. כן, גם אלו שנמצאות בקצוות שלה. העלייה המשמעותית במחירי השכירות והקנייה של נכסים גרמה לנו לתהות מהי השכונה בירושלים שנחשבת לטובה ביותר להשקעה. לכן, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם 2 שכונות נחשבות שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

השכונה ה – 1 בירושלים שנחשבת להשקעה טובה – המושבה הגרמנית

השכונה בירושלים שנחשבת לטובה ביותר להשקעה היא המושבה הגרמנית. אם הגעתם לאחרונה לשכונה זו, אתם וודאי לא צריכים הסבר לגבי הגעתה אל המקום ה – 1 (ובכל זאת, אם תצטרכו, אתם מוזמנים לקרוא את הפסקה הבאה ולגלות מה גרם לה להגיע אל המקום הזה). הגענו למסקנה זו לאחר ששוחחנו עם מומחים בתחום הנדל"ן שציינו בפנינו שזהו האזור שנחשב להשקעה הטובה ביותר, במיוחד ברכישה של דירות.

 

למה דווקא המושבה הגרמנית?

אם תשוחחו עם אנשים שמשקיעים בנכסים בשכונה זו, אתם תגלו כי מחירי השכירות שם ומחירי הרכישה של נכסים ודירות רק עולים. השכונה נחשבת ליוקרתית והדבר מעלה את הערך שלה באופן תמיד. המיקום של השכונה שנחשב מרכזי יחסית, אך שקט גם כן תורם להתעניינות הרבה בה. אם אתם מתעניינים ברכישה של נכסים במיקום זה, כדאי שתיכנסו אל האתר של חברת IsraelKonnect. שם תוכלו לראות את נכסי הנדל"ן החמים ביותר שמוצעים לרכישה בשכונה.

 

השכונה ה – 2 בירושלים שנחשבת להשקעה טובה – נחלאות

השכונה נחשבה עד לפני כמה שנים לשכונה ענייה ולא נחשקת, אך הצעירים של ירושלים גילו אותה והיא הפכה להיות שכונה תוססת וחיה. בשנים האחרונות מגיעים אליה סטודנטים רבים ומשפחות צעירות שרוצות לחיות בקרבת השוק ומרכז העיר. עובדות אלו העלו את המחירים באופן משמעותי והפכו את השכונה לנחלת המשקיעים.

 

למה דווקא נחלאות?

אם אתם מכירים את נחלאות של "פעם", כדאי שתגיעו לבקר ביום שישי ותרגישו את האווירה שקיימת בשכונה. מי שרכשו נכסים בשכונה זו בעבר יכולים להרשות לעצמם לשבת רגל על רגל בביתם. שכן, מחירי השכירות האמירו בעשור האחרון והביקוש למגורים בשכונה עלה גם כן. אם אתם רוצים להשקיע באזור פורה, זו השכונה המתאימה ביותר עבורכם.

 

טיפ לרכישה נכונה בירושלים

אנו ממליצים להסתייע בגורמים חיצוניים שמומחים בתחום הנדל"ן טרם הרכישה מסיבות שונות. אם אינכם מכירים מומחים בתחום, עליכם להתייעץ עם אחד או יותר מהגורמים הבאים, כדי שתוכלו לקבל המלצות אמינות בנושא:

  • חברים
  • קרובי משפחה
  • קולגות ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 השכונות הנחשבות ביותר בירושלים ששווה להשקיע בהן. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון ותשקיעו בנכס מניב. מקווים שנראה אתכם גם במדריך הבא, בו נציג בפניכם שכונות שוות להשקעה באזור המרכז.

הַשׁקָעָה

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »