סיבות לרכישת משרד חדש

יש לכם משרד ואתם תמיד שואלים את עצמכם אם כדאי לרכוש משרד חדש, או אולי חשבתם לעצמכם להשקיע בנכס עם תשואה גבוה נדל"ן ולא יודעים אם לרכוש דירה, או משר או אפילו לרכוש חנות להשקעה, אז רגע אחד לפני שאתם עושים את ההשקעה, או אפילו מתלבטים יותר מידי, קבלו כמה סיבות טובות שיעזרו לכם להחליט מה נכון לכם לרכוש בכדי להשקיע,  ואם כבר בחרתם להשקיע למה לעשות את זה דווקא ברכישת משרד חדש.

 

הסיבות העיקריות בגללן כדאי לרכוש משרד ולא כל נכס אחר

נכון שיש לא מעט כאלו שיגידו לכם שאם כבר בחרתם בהשקעת נדל"ן אולי עדיף לבצע השקעות נדל"ן בחוץ לארץ, אחרי הכל בתקופה האחרונה בגלל כל המיסים הגבוהים הקיימים על רכישת נכסים רבים בוחרים להשקיע את הכסף במדינות זרות, אבל האם זה משתלם, מה גובה הסיכון ועד כמה התשואה על הנכסים במדינות זרות גבוה ביחס להשקעה בישראל.

 

לא לכולם יש מילונים

אז נכון, כולנו רוצים להרוויח כמה שיותר וזה בסדר, אבל בכדי להרוויח תשואה גבוה במיוחד, אנו צריכים לקנות נכס שלא רק אחוז התשואה עליו יהיה גבוה, אלא גם הרווח במספרים.

בואו נתחיל בזה שאם אתם מחפשים נכס להשקעה, ואתם בטח מיד חושבים על רכישת דירה, אז רגע לפי שאתם עושים את הצעד הזה שימו לב כי אם כבר יש לכם דירה בבעלותכם, אתם לבטח יודעים שיהיה לכם תשלום בגובה 8 אחוזים על רכישת הדירה השנייה, אבל בנינו יש לא מעט דרכים בהן ניתן לשנות את הדברים (תלוי עד כמה טוב העורך שין שלכם שיוכל לעזור לכם בהקלות על מס רכישה) כלומר אם אתם רוכשים בית להשקעה בשווי של 1.5-1.7 מיליון ₪, שאלו המחירים לדירת שלושה חדרים סבירה במרכז הארץ. (המחירים נכון לכתיבת שורות אלו שזה דצמבר 2019, כמובן שבהתאם עליית המחירים הקיימת היום עד שתקראו את המאמר הזה המחירים יעברו את רף שני מיליון השקלים לדירת שלושה חדרים במרכז).

אז בחרתם להשקיע בדירה, תכינו עוד כמה מאות אלפים לשלם על מס רכישה.

עוד באתר: http://www.romevents.co.il.

משרד

 

חדש מהניילון

אולי ההגדרה של "חדש מהניילון" לא כלך מדויקת שמדובר על נדל"ן, אבל בהחלט במחיר של כמה מאות אלפי שקלים תוכלו היום לקנות משרד חדש מהקבלן.

נכס להשקעה שהוא משרד חדש מהקבלן, ברגע שתקנו אותו עוד בשלב התכנון מה שנקרא בסלנג "על הנייר", תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים, אם תרצו למכור את המשרד מיד עם תום הבנייה, תוכלו בקלות להרוויח תשואה מאוד יפה רק על ההשקעה שלפני הבנייה.

 

נשארים במרכז

גוש דן והסביבה זהו אולי האזור היקר ביותר בישראל (כמובן שינם אזורים יקרים לא פחות בישראל) אבל על פי רוב, הדירות והמשרדים באזור גוש דן הם יקרים הרבה יותר מאשר באזורים אחרים, גם אם בחרתם לפתוח חנות פרחים גבעתיים גובה השכירות יהיה הרבה יותר מאשר אזור הדרום.

בנוסף קיימת מצוקה של קרקעות באזורים אלו, בעקבות המצוקה והביקוש הגובר לנכסים במרכז, אתם יכולים להיות בטוחים שהשקעה במשרד תניב לכם תשואה וודאית.

 

אולי יעניין אותך גם

כלה
כלכלה
האם כלכלי להתחתן בישראל

לא מעט זוגות חוששים ומתכננים על צעד בתכנון החתונה בקפידה – לאור הנתונים הלא מעודדים של כדאיות ביצוע חתונה במדינת ישראל. לא מעט זוגות בוחרים

קרא עוד »