האם כלכלי להתחתן בישראל

לא מעט זוגות חוששים ומתכננים על צעד בתכנון החתונה בקפידה – לאור הנתונים הלא מעודדים של כדאיות ביצוע חתונה במדינת ישראל. לא מעט זוגות בוחרים לבצע חתונה מצומצמת על מנת להימנע ממצב של הוצאות גדולות, שאין באפשרותם לממן. האם כלכלי להתחתן במדינת ישראל שנת 2019?

 

חתונה במדינת ישראל

אם החלטתם להציע נישואים לבחירת לבכם, סביר להניח שהצעד הבא שתצטרכו לעשות הוא לתכנן את החתונה המיוחלת. כאשר היום הזה יגיע, יהיה עליכם לבחור בקפידה כיצד לתכנן את החתונה ומה לעשות בכל חלק נתון בחתונה. מדוע? מכיוון שכיום, לא מעט זוגות מוצאים כי חתונה במדינת ישראל כמעט ואינה אפשרית מבחינה כלכלית. המחירים הבלתי שפויים של אולמות אירועים במרכז הארץ, המחירים הגבוהים של דיגי'ם בתחום החתונות וכמובן המחירים הגבוהים של שמלות הכלה – מביאים לא מעט זוגות לצמצם בעלויות בצורה דרסטית. אנו כאן כדי להראות לכם שקיימת דרך אחרת – עומדות בפניכם אפשרויות שונות ומגוונות שבאמצעותן תוכלו להוזיל את עלויות החתונה שלכם, ולהביא לכך שהמחיר הכולל של החתונה – לא יהיה גבוה כמו שחשבתם.

כך לדוגמא, אם תבחרו בסטודיו מיקה שמלות כלה, תוכלו למצוא שמלות כלה במחיר שפוי והוגן לכל כיס – החל מ 750 ₪ לשמלה, ועד 4,500 ₪ לשמלה. סביר להניח שהפתענו חלק מכן בעקבות המחירים הללו – כיום רוב החברות והסטודיו שעוסקים בנשוא, עשויים למכור לכם שמלות כלה במחירים לא שפויים, ויתרה מכך – לגבות מכם על השכרת שמלה כמה אלפי שקלים. במציאות שכזו, לא קשה להבין מדוע הרבה מאוד זוגות בוחרים לצמצם במקומות שונים בחתונה שלהם.

נתוני הכנסות

כיצד ניתן לפעול בצורה כלכלית נכונה?

ובכן, הנתונים שמראים שעלות ביצוע חתונה במדינת ישראל היא גבוהה מהרגיל, הם נכונים, אך יש באפשרותכם לבצע מספר פעולות שיביאו לחיסכון של אלפי שקלים בכל החלקים השונים של תכנון החתונה – ולתוצאה של ביצוע חתונה טובה ויפה במחיר שפוי. כיצד?

הכירו את אתר SAVE A DATE. האתר מספר שירותים שונים, כאשר המרכזי שבהם הוא הצעות שונות ומגוונות לכלל סוגי החתונות – הצעות שמסייעות לכם לחסוך אלפי שקלים בארגון החתונה. כיצד זה עובד? לצורך העניין, אתם מעוניינים למצוא דיג'י טוב ואיכותי לאירוע שלכם. באתר SAVE A DATE, תוכלו למצוא עשרות אפשרויות שונות של דיג'ים בתחום זה – ובטווח מחירים רחב שיאפשר לכל אחד ואחת מכם להתאים את השירות למסגרת התקציב שלו. באותו אופן, תוכלו להסתייע באתר בבחירת אולם האירועים, בחירת המנות השונות בחירת צלם האירוע, בחירת אטרקציות שונות ומגוונות לאירוע ועוד. כמו כן, תוכלו להיעזר במגוון טיפים והצעות שיסייעו להפוך את האירוע שלכם ליותר מוצלח ויותר טוב בכמה רמות – כל זה במקום אחד!

אולי יעניין אותך גם

כיסאות ושלוחן
כלכלה
סיבות לרכישת משרד חדש

יש לכם משרד ואתם תמיד שואלים את עצמכם אם כדאי לרכוש משרד חדש, או אולי חשבתם לעצמכם להשקיע בנכס עם תשואה גבוה נדל"ן ולא יודעים

קרא עוד »