בדיקת רקע של שותף – מהם השלבים

כניסה של שותף חדש לעסק מחייבת יצירת קשר עם חוקר פרטי לצורך בדיקת רקע מקיפה. מדוע מדובר בבדיקה חיונית ומהם השלבים של התהליך? להלן הפרטים.

 

בדיקת רקע של שותף – מהם השלבים אותם מבצעים לצורך איסוף מידע?

בדיקת רקע של שותף חדש אשר נכנס לעסק שלכם היא הכרחית, וזאת לאור העובדה כי מדובר באקט בסיסי אשר נועד להבטיח כי השותף שלכם אינו בעל עבר פלילי או מנסה להשיג מידע מתוך הארגון, כפי שחוו על בשרם לא מעט בעלי עסקים אשר גילו בדיעבד כי השותף שלהם איננו מי שחשבו שהוא. משום כך, יצירת קשר עם משרד חקירות היא הכרחית לצורך ביצוע של מודיעין עסקי אשר מתבצעת במספר שלבים, כפי שנפרט כעת:

  • בדיקת עבר פלילי – בדיקת עבר פלילי מתבצעת באמצעות חוקר פרטי אשר בודק האם לשותף ישנו עבר פלילי אשר כולל מעצרים או הגשת כתבי אישום, וזאת בהתבסס על תעודת יושר אותו על השותף לספק עוד לפני החתימה על הסכם השותפות. מדובר בבדיקה הכרחית אשר נועדה לבדוק האם אכן השותף דובר אמת וכי אין בעברו תיקים או רישום פלילי.
  • בדיקת קו"ח – ישנם לא מעט אנשים אשר נוטים להאדיר את קו"ח שלהם, באופן אשר איננו משקף במדויק את הניסיון התעסוקתי. לכן, חוקר פרטי ייבחן את עברו של השותף באמצעות קורות החיים שלו וזאת בכדי לאמת כי אכן הועסק באותם תחומים וכי הוא בעל ניסיון מוכח בתחום העיסוק של העסק. מדובר בבדיקה אשר נועדה לבדוק את האמינות של השותף מבחינת עברו העסקי, והיא נעשית באמצעות מגוון כלים חוקיים אשר עומדים לרשותו של החוק הפרטי.
  • חובות – בעיות פיננסיות מהוות סימן אזהרה בנוגע ליציבות הפיננסית של השותף העתידי, ולכן חוקר פרטי יבצע פעולות חקירה מתקדמות בשביל למנוע מצב שבו השותף שלכם עלול למעול בכספים כתוצאה מבעיות כספיות בהן הוא מצוי. הבדיקה כוללת גם בחינה מעמיקה הנוגעת לעברו של השותף בנוגע לחובות בשוק האפור וגם בדיקת אשראי אשר נועדה לבחון את יציבותו הכלכלית של השותף.

כסף

 

עתידים לצרף לעסק שותף? הגיע הזמן לבצע בדיקת רקע מקיפה

באמצעות משרד החקירות גבע תוכלו לאסוף מודיעין עסקי הנוגע לשותף שלכם, כל זאת באמצעות חוקרים פרטיים מנוסים אשר עובדים באישור של משרד המשפטים ובאמצעים חוקיים בלבד. מדובר בבדיקות הכרחיות אשר יאפשרו לכם להגיע להחלטה נבונה המבוססת על חומר ראיות מוצק, ולכן אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו באמצעות האתר הרשמי. בכך, תוכלו להבטיח כי באמצעות המידע העסקי תקבלו את כל המידע הרצוי, כל זאת בסיוע וליווי אשר ניתן לכם לכל אורך התהליך. לתיאום פגישה, היכנסו לאתר, השאירו פרטים מלאים וישובו אליכם בהקדם.

אולי יעניין אותך גם

כלה
כלכלה
האם כלכלי להתחתן בישראל

לא מעט זוגות חוששים ומתכננים על צעד בתכנון החתונה בקפידה – לאור הנתונים הלא מעודדים של כדאיות ביצוע חתונה במדינת ישראל. לא מעט זוגות בוחרים

קרא עוד »
כיסאות ושלוחן
כלכלה
סיבות לרכישת משרד חדש

יש לכם משרד ואתם תמיד שואלים את עצמכם אם כדאי לרכוש משרד חדש, או אולי חשבתם לעצמכם להשקיע בנכס עם תשואה גבוה נדל"ן ולא יודעים

קרא עוד »