ייעוץ זוגי או ייעוץ כלכלי – מה יותר חשוב?

בסיס נכון להתנהלות כלכלית נבונה מתחיל בראש ובראשונה דרך ייעוץ זוגי. במסגרת הייעוץ תוכלו ללמוד להתנהל טוב יותר כזוג, כמו גם לשקף את המצב הזוגי כמראה למצב הכלכלי. על ייעוץ זוגי ויתרונותיו ביחס לייעוץ כלכלי – במאמר הבא.

 

ייעוץ זוגי: שיקוף של המציאות הכלכלית

במדינת ישראל אלפי זוגות מתמודדים עם מינוס בבנק או התנהלות כלכלית אשר מובילה לריבים משמעותיים. למעשה, מסקר אשר נערך בשנה האחרונה בארה"ב עולה כי 1 מעל 4 זוגות מחליט להיפרד בשל חילוקי דעות כלכלים, וכתוצאה ממשבר כלכלי אשר הכניס את המערכת הזוגית לסטרס. זוגות בישראל גם הם מחליטים להיפרד בשל מצב כלכלי, ולכן חשוב להבין את החשיבות של ייעוץ זוגי וטיפול זוגי.

 

יצירת בסיס איתן וחזק לזוגיות מנצחת – כך תעשו זאת

חשוב לזכור כי הבסיס הנכון למערכת יחסים הוא תקשורת כנה אשר במסגרתה ניתן להפוך את מערכת היחסים הקיימת למערכת יציבה, לא רק בפן הזוגי אלא גם בפן הכלכלי. משום כך, פנייה ליועץ זוגיות מוסמך מהווה הזדמנות יוצאת דופן ונגישה בעבור זוגות לא רק לחיזוק מערכת היחסים אלא גם לניהול כלכלי נכון. במסגרת  הטיפול יוצרים דיאלוג ושיחה אשר משלבת את שני בני הזוג באופן אקטיבי, כמו גם מקבלים משימות אותן צריך לבצע בבית, כחלק מתהליך ממוקד אשר מתנהל בשני מישורים: המישור הזוגי והמישור הכלכלי.

 

כיצד ניתן לשלב בין ייעוץ זוגי לייעוץ כלכלי?

תהליך של ייעוץ זוגי הוא חשוב יותר מאשר ייעוץ כלכלי מול בנקאי או מומחה לכלכלת משפחה, וזאת בשל העובדה כי מדובר בתהליך עמוק ומחייב אשר נועד להוציא מהבוץ זוגות אשר מצויים במשבר כלכלי וזוגי במקביל. מדובר בטיפול אשר נועד לשבור את מעגל הבושה וההסתרה, כחלק מהבנה כי משבר כלכלי עשוי להוביל לפירוק מערכת היחסים. מדובר בנושא מהותי אשר מטריד זוגות נשואים אשר לא מצליחים לצאת מהקושי הכלכלי, ולכן באמצעות ליווי מקצועי אשר ניתן דרך ייעוץ זוגי וייעוץ זוגיות ניתן לקבל את הכלים אשר לא רק יגבירו את רמת המעורבות של שני הצדדים בפן הכלכלי אלא גם יצירת נתיב תקשורת פתוח וחזק אשר יניב בסופו של דבר יכולת אותנטית לבטא את תחושת התסכול או הכעס. במסגרת הטיפול ניתן ליצור דיאלוג משותף אשר יגרום לבני הזוג לעבוד כצוות חזק, ולכן הוא מומלץ בעבור כל זוג אשר מעוניין ורוצה לקדם תהליכים וליצור מערכת יחסים חלומית.

 

ייעוץ זוגי אשר משלב גם ייעוץ כלכלי

באמצעות אורטל שופן, יועצת זוגיות בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום תוכלו לקבל ייעוץ קונקרטי אשר נותן עדיפות לצרכים שלכם כיחידים וכבני זוג. לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ, היכנסו לאתר הרשמי של אוראל שופן והשאירו פרטים.

שיחה אישית

אולי יעניין אותך גם

כלה
כלכלה
האם כלכלי להתחתן בישראל

לא מעט זוגות חוששים ומתכננים על צעד בתכנון החתונה בקפידה – לאור הנתונים הלא מעודדים של כדאיות ביצוע חתונה במדינת ישראל. לא מעט זוגות בוחרים

קרא עוד »
כיסאות ושלוחן
כלכלה
סיבות לרכישת משרד חדש

יש לכם משרד ואתם תמיד שואלים את עצמכם אם כדאי לרכוש משרד חדש, או אולי חשבתם לעצמכם להשקיע בנכס עם תשואה גבוה נדל"ן ולא יודעים

קרא עוד »