מיסים על ייבוא רהיטים מחו"ל

יוקר המחייה בארץ גורם לנו לחשוב על פתרונות יצירתיים כיצד לחסוך כסף בריהוט של ביתנו, כמובן מבלי לפגום באיכות המוצרים, ואורך חיי המדף. ניתן לקנות רהיטים זולים בארץ, אך אלו בעלי חיי מדף קצרים, ויחייבו אותנו לחדש את הסלון שנים בודדות לאחר מכן. טרנד חדש הוא להזמין רהיטים מחול, אך אלו מלווים במיסים ומעט כאב ראש. במאמר זה נסביר כיצד לגשת לנושא.

ייבוא ריהוט מסין

סין היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם וככזו היא מהווה אופציה מזמינה ונוחה לייבוא של רהיטים. לאחרונה אנשים רבים מייבאים ריהוט מסין, שכן ניתן למצוא שם מגוון רחב של רהיטים, במחירים יותר זולים מהארץ. עדיין מדובר בהוצאה כספית כבדה, אבל החיסכון הכספי בהחלט ניכר. העיר גוואנגזו שבסין מציעה היצע מטורף של ציוד לתכולת הבית, החל מפרקט, ארונות ועד חדרי שינה. ההערכה היא שמדובר במחירים בגובה 40% מהמחירים בארץ. קיים גם מגוון הרבה יותר רחב של סחורה, מה שעלול להיות כאב ראש לא קטן להתלבט.

ציוד לסלון

לא כל כך מהר

הכול מתחיל לרוב בפגישת הכרות בארץ, ולאחר שהבנו את דרישות הלקוח, הרוכש טס לסין בצמוד לחברה המלווה. המטרה היא בחירת הציוד ממקור ראשון, ומפגש ישיר עם הספק במהלכו הלקוח יכול להתמקח עם הספק. אחרי שבחרנו את המוצרים, החברה דואגת לאסוף את הפריטים ולדאוג להעמסתם במכולה שתגיע לישראל.

שחרור סחורה ממכס על ידי חברה

היא חברת הבלדרות הגדולה בארץ.GCX

החברה מתמחה במשלוחים וסחר אלקטרוני. החברה הינה סוכן מכס מה שמאפשר לה לבצע את כל הליך התפעול במשלוחים כולל השחרור ממכס.

ברגע שעלות המוצר עולה על 75$ (מה שמאוד סביר במידה ותייבאו רהיטים מחו"ל) נדרש תשלום מס לרשות המיסים. החברה דואגת לכל הסידורים הנלווים בהקשרי מס, ולכם נשאר רק להמתין בסבלנות עד לבוא הרהיטים אליכם.

אז מה צריך לשלם בעצם?

חישוב המיסים לפי החוק הינו על בסיס ערך המוצר (כפי שהוצהר ע"י השולח) בתוספת ערך ההובלה וביטוח.

לצורך שחרור סחורה ממכס יש לקחת בחשבון כמה תשלומים :

מיסים- מע"מ , מכס , מס קניה וכדומה) ישולמו לרשות המיסים

אגרות- דמי אחסון, אגרת ביטחון, אגרת מחשב שמשלמים למסופי המטען (נמל, שדה תעופה).

עמלות – עמלה לחברת הבלדרות ועמילי המכס שמטפלים בשחרור והטיפול.

:מצורפת טבלת עמלות שחרור למשלוחים המשוחררים כיבוא אישי לפי ערכו של המשלוח

 

ערך משלוח – על פי עלות בדולר עמלת שחרור
70$ – 500$ 60 ₪
499$ – 1000$ 150 ₪
900$ – 10,000$ 300 ₪

קיימות הוצאות נוספות הכרוכות בתהליך וזוהי רק טעימה. במידה ואינכם רוצים להסתבך, היעזרו בחברת בלדרות שתהפוך את החיים ליותר קלים עבורכם. החברה עושה זאת במקצועיות ויעילות, ולעיתים שווה לשלם את העמלה הזאת, וללכת לישון בראש שקט.

.החזרי מס לשכירים – כסף שניתן לכם בחזרה

אולי יעניין אותך גם

מחושב מס רכישה
מיסים
כיצד מחשבים את מס הרכישה?

מי שרוכש זכות במקרקעין מחויב לשלם למדינה מס רכישה בגין ביצוע העסקה. מס הרכישה מייצג אחוז מסוים משווי העסקה, אחוז זה מתעדכן בכל שנה. שווי

קרא עוד »
מחשבון
מיסים
תנאים להחזרי מס לאחר שחרור

השתחררתם מצה"ל, התחלתם לעבוד, לנהל חיים בוגרים ועצמאיים, בקיצור – אתם במגרש של הגדולים. ויחד עם העצמאות של אדם מבוגר, מגיעה גם המון ביורוקרטיה וחשוב

קרא עוד »