שלומית בנתה סוכה? גם לילדה שלכם מגיע! כל מה שרציתם לדעת על סוכות לילדים

אמנם מצוות סוכה חלה על מבוגרים מעל גיל בר מצווה. אך בהרבה משפחות נהגו להשריש את מצוות הסוכה כבר מגיל חינוך ואפילו לפני כן.  כאשר בונים סוכה לילדים, הם מרגישים מחוברים למצווה והם שמחים לקחת בה חלק. הילדים רואים בחג הסוכות חוויה המזכירה להם את הקמפינג, יוצאים מהבית ואוכלים בחוץ, בתוך דירת ארעי… סוכה לילדים יכולה לחבר אותם באופן מיוחד לחג האהוב עלינו. כאן ריכזנו עבורכם מידע על סוכות לילדים.

 

אילו סוכות לילדים קיימות?

כיום תוכלו למצוא מגוון גדול של סוכות לילדים. קיימות סוכות לילדים שהילד עצמו יכול להרכיב אותה ולפתח את מיומנויותיו המוטוריות. לעומת זאת, קיימות סוכות שהם מעין אוהל המתקפל לגודל קטן ונפתח בקלות בעת הצורך.

סוכה לילדים תהיה בדרך כלל מאוירת וצבעונית יותר ממה שאנו מכירים בדרך כלל. מדובר בסוכה שקיבלה את אישור מכון התקנים בישראל וברכישת סוכה כזו, אתם תחליטו את גובה ההשקעה. תוכלו למצוא סוכה לילדים במחיר של 70 ₪ ועד ל-250 ש"ח. ההבדל במחירים נעוץ גם בהבדל בין המפרטים. קיימות סוכות לילדים בעלות חלונות לעומת סוכות שהן פחות אופציונליות. תוכלו לשמור את הסוכה משנה לשנה וכך ליהנות מסוכה קבועה לילדים.

 

האם הסוכה לילדים היא סוכה כשרה?

מבחינת ההלכה הסוכה לא כשרה כיוון שיש לה גג. אם תרצו סוכה כשרה בזול, תוכלו למצוא במגוון חנויות הטמבור המציעות מכירת סוכות קומפלט. סוכה צריכה להיות כשרה ועונה להלכה. אם היא לא כזו היא לא תהיה כשרה. אם אתם נתקלים בשאלה בנושא, ההמלצה היא לפנות לרב שידע לכוון אתכם מה לעשות כדי שהסוכה תהיה כשרה.

 

סוכה לילדים משייכת אותם לחג

חג הסוכות הוא חג שמחבר אותנו לבורא עולם. רבים מפליגים בשבח הידור נוי מצווה ולכן נפוץ המנהג לקשט את הסוכות ולייפות אותן. כדי לחבר את הילד למצווה הרבה אנשים מחפשים דרכים שונות לעשות זאת. דרך נפוצה היא על ידי התקנת סוכה לילדים.

הילד בונה סוכה, הוא מרגיש גדול, הוא עושה דברים כמו אבא… הביטחון העצמי מטפס והוא מרגיש מוערך ואהוב על ידי ההורים שרכשו לו סוכה יפה… בזמן הזה ההורים יכולים ליהנות מחוויה משותפת עם הילד או מתעסוקה אחרת בזמן שהילד עסוק עם הסוכה שלו. ניתן להפוך את הסוכה במהלך ימי החג לאטרקטיבית ולמקור עניין לכל האורחים המגיעים לבקר.

 

לסיכום

חג הסוכות הוא חג שמח בו כולנו רוצים להרגיש חלק. גם הילדים יכולים להרגיש שייכים ומחוברים לחג על ידי בניית סוכה המותאמת לילדים. סוכה לילדים ניתנת לרכישה במגוון חנויות בארץ והיא מאושרת מטעם מכון התקנים הישראלי. כפי שסיכמנו כאן, ניתן למנף את הסוכה ולהפוך אותה לחוויה מהנה עבור הילדים והמבוגרים כאחד.

אתרוג

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »