איך בוחרים שירותי חשבות שכר?

החלטתם לפנות לחשבות שכר במיקור חוץ ואתם מתחילים לחפש משרד שנותן את שירותי החשבות השכר הטובים ביותר. חשוב שתדעו על מה לשים דגש בחיפוש אחר שירותי חשבות שכר. אז אם אתם נמצאים באותה סירה, קבלו את הנקודות בבחירת חשבות שכר חיצונית.

 

מקצועיות

לא מתפשרים על מקצועיות של חשב שכיר. פעמים רבות הסיבה בשלה פונים לקבל שירותי חשבות שכר היא בשל הרצון למקצועיות שלא הייתה מושגת בהעסקת חשב שכר פרטי בשכר ממוצע. כאשר מדובר במשרד חיצוני, העבודה תהיה יעילה ומקצועית יותר. וודאו זאת ובררו על שנות הניסיון של המשרד.

 

היכרות עם התחום שלכם

בתור בעלי עסק גדול, קטן, בינוני או אפילו עמותה, חשוב שתפנו אל משרד חשבות שכר הנותן שירות לעסקים כמוכם. אתם לא מעוניינים להיות העסק הגדול שחשה השכר מחשב…

 

ליווי צמוד

אתם צריכים מישהו שיתן לכם מעטפת שירות שתכלול זמינות לאורך כל הדרך, למקרה של שאלות, תיקונים נדרשים וכדומה. לפעמים המעסיק צריך התייעצות קלה של חשב שכר מומחה לקבלת החלטה לייעול העסק. חשוב להשאיר את האפשרות הזו פתוחה.

 

שירות אישי

אתם לא רוצים להרגיש שעושים לכם טובה ומטפלים בתלושי המשכורת של העסק שלכם. אתם משלמים על השירות ומגיע לכם לקבל אותו כמו שצריך. וודאו שהמשרד אליו אתם פונים מעניק שירות אנושי ואישי.

 

אמינות ועמידה בזמנים

אתם לא רוצים שנתונים מהעסק שלכם יודלפו החוצה ואתם גם לא מעוניינים לאחר בתשלום המשכורות רק בגלל שמשרד מיקור החוץ אליו פניתם, עדיין לא הפיק עבורכם את התלושים שלכם… כל איחור במסירת התלוש וכמובן גם בתשלום המשכורות חושף אתכם בפני תביעה פלילית. פנו אל מישהו שאצלו מילה זו מילה.

 

סדר וארגון

הסדר והארגון הם חשובים. אך כאן, כאשר מדובר בדיווחים של העסק שלכם, אין מקום לאיבוד מידע. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם נדרשים לשלוח שוב ושוב נתוני שכר רק בגלל שבמשרד יש בלגן שהביא לאיבוד החומר שלכם… בררו זאת קודם לכן.

 

מיקום

למיקום המשרד אין משמעות גבוהה כאשר מדובר בהתקשרות דרך מיילים, וואטסאפ וכדומה. אם בכל זאת חשוב לכם להכיר את מי שאתם הולכים לעבוד מולו, העדיפו לפנות דווקא לחשב שכר קרוב למיקום העסק שלכם.

 

אינטואיציה פנימית

לכו עם תחושת הבטן שלכם והתקשרו למשרד המציע שירותי חשבות שכר כדי לתהות על קנקנו. אין לכם מה להפסיד.

 

לסיכום

נקודות רבות קיימות בבחירת חשבות שכר חיצונית.  כפי שסיכמנו כאן ניתן להסיק בקלות כי ישנן נקודות חשובות יותר וישנן נקודות חשובות פחות. על כל בעל עסק לבדוק מה חשוב לו ועל מה הוא מוכן להתפשר. רק צאו מתוך נקודת הנחה שאתם לא צריכים להתפשר, יש מספיק חשבי שכר טובים במשק. בהצלחה!

גִלְיוֹן שָׂכָר

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »
מטבעות
טיפים פיננסים
איך עושים תכנון פיננסי?

כיום תכנון פיננסי הוא הכלי הטוב והיעיל ביותר כדי לדאוג לעתיד שלכם ולעתיד ילדיכם. רוב האנשים מבצעים תכנון פיננסי אחת לכמה זמן באופן עצמאי או בעזרת איש מקצוע.

קרא עוד »