הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל השימוש באינצ'ים הוא מועט למדי, אולם במקומות רבים ברחבי העולם מדובר על המידה המרכזית שבה נעשה שימוש. אנחנו כאן כדי לספר לכם על המרה של אינץ' לסנטימטר.

 

אינץ'

אינץ' היא מידת אורך קטנה, שנהוגה בעיקר במדינות צפון אמריקה, אם כי המקור שלה הוא דווקא בבריטניה. המידה הזו משמשת במדינות הללו בצורה נרחבת, גם אם אנחנו בישראל פחות חשופים אליה. על אף שלא מדובר בצורת מדידה שכיחה, גם בישראל יש דברים שאותם מודדים רק באמצעות אינץ' כמו גודל של מסכים או קוטר של צינורות.

לא פעם ניתן למצוא את האינץ' גם במידות של בגדים, אורכי נעליים וכיו"ב. לאור זאת, גם אם אתם חיים בישראל, חושב שתדעו לבצע המרה נוחה בין אינץ' לס"מ.

 

היחס בין אינץ' לס"מ

האינץ' הוא מידה גדולה יותר מאשר ס"מ, ואינץ' אחד הוא שווה גודל ל2.54 ס"מ. מנגד, ס"מ אחד מהווה 0.4 אינץ' בקירוב, למעשה אפילו קצת פחות מזה. החישוב הזה מערב יחד חישוב של שברים עם שימוש בנקודה עשרונית, ועלול להיות מורכב. בדיוק בשביל זה אנחנו מציעים לכם לעשות שימוש במחשבון מיוחד שיעזור לכם.

 

המרה של אינץ'

המרת אינץ' לס"מ זו פעולה שאתם חייבים לדעת כיצד לבצע במהירות. בעוד שלזכור את הערך המדויק של אינץ' ביחס לסנטימטר זה עוד משהו סביר, ברגע שאנחנו צריכים לדעת כיצד לבצע חישוב מסובך יותר, הדבר הזה עלול להיות קשה. בדיוק בשביל זה קיים עבורכם מחשבון המרה, שאליו אתם צריכים להכניס את הערך באינצ'ים והוא כבר יגיד לכם בכמה סנטימטר מדובר.

המחשבון בנוי כך שהוא מחזיר את הערך המדויק ביותר, וסביר להניח שגם אם אתם יודעים לחשב את הערך בראש, זה לא יהיה מדויק כמו שהמחשבון נותן. כל מה שאתם צריכים זה פשוט את המידה באינץ', ובלחיצת כפתור תקבלו אותה בס"מ.  

 

מידות נוספות

בדיוק כמו האינץ', כך קיימות ברחבי העולם מידות אורך נוספות שחשוב מאוד להכיר. המידות הללו משמשות במגוון תחומים, ואם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם אובדי עצות כאשר אתם נתקלים באחת המידות הללו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להיכנס למחשבון ההמרות ולקבל את הערך של המידה במטרים.

 

לסיכום

המרות של מרחקים זו פעולה שאנחנו פוגשים בתדירות גבוהה, במיוחד כאשר אנחנו מבצעים השוואה בין מוצרים ממדינות ושנות. כדי שלא תנסו לחשב בכוחות עצמכם או לטעות טעויות גורליות, אנחנו מאפשרים לכם להנות ממחשבון שבמצע המרה בין אינץ' לס"מ. המחשבון הזה רק מבקש מכם לקבל את הערך באינצ'ים והוא כבר יחזיר לכם את הערך המדויק בס"מ כפי שאתם מכירים.

זכוכית מגדלת

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מטבעות
טיפים פיננסים
איך עושים תכנון פיננסי?

כיום תכנון פיננסי הוא הכלי הטוב והיעיל ביותר כדי לדאוג לעתיד שלכם ולעתיד ילדיכם. רוב האנשים מבצעים תכנון פיננסי אחת לכמה זמן באופן עצמאי או בעזרת איש מקצוע.

קרא עוד »