מהי רשלנות מקצועית והאם לבטח

וואו, אנחנו מצטערים שאנחנו "מוותרים" על התשובה כל כך מהר, אבל ביטוח רשלנות מקצועית לעסק – הוא פשוט בגדר חובה!

בואו נדבר על שלל המקרים השונים אשר עשויים לעלות לכם בתביעה משפטית.

בנוסף, נדבר גם על ביטוחים לעסק מסוגים שונים, חברות ביטוח מומלצות לבטח בהן את העסק ועוד.

בין אם אתם עוסקים במקצוע חופשי כזה או אחר, או שמא אתם מספקים שירות ללקוחותיכם מכל סוג, אתם חייבים להיות מבוטחים בביטוח רשלנות מקצועית. מדי שנה מוגשות מאות תביעות משפטיות, אם לא יותר, בגין רשלנות מקצועית של בעלי מקצוע בתחומי עיסוק שונים ומגוונים. מאחר שתביעות אלו יכולות להגיע גם לסכומי עתק, אם לא תרכשו ביטוח רשלנות מקצועית, זו עשויה להסתבר כטעות פטאלית.

 

מהו ביטוח אחריות מקצועית והאם כדאי לרכוש אותו באמת?

בכדי למנוע כל מיני סיבוכים משפטיים בעתידכם המקצועי, אתם מוזמנים עוד היום לברר לגבי ביטוח אחריות מקצועית לעסק שלכם, או לסוג השירות שאתם מספקים ללקוחות שלכם. בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, אתם חייבים להיות מוגנים בפני כל מיני מקרי נזיקין, שלפעמים אפילו לא ממש תלויים ישירות בכם.

בחלק מהמקרים, אנשים מגישים תביעות משפטיות בגין נזקים שנגרמו להם כתוצאה משירות מסוים שניתן להם, גם אם הנזק לא נגרם להם באופן ישיר. בנקודה זו, אנחנו מדגישים, בדרך כלל יהיה מומלץ לרכוש ביטוח צד ג' לעסק שלכם, שכמובן מבטח אתכם בפני כל נזיקין ונזקים כלכליים הנגרמים לצד שלישי כלשהוא.

 

באילו סוגי מקצועות חייבים להיות מבוטחים בביטוח רשלנות מקצועית?

בין אם אתם מאמני כושר, עורכי דין, רופאים, מטפלים אלטרנטיביים וכדומה, אתם חייבים להיות מבוטחים בביטוח הנ"ל.  בשורה התחתונה, בין אם אתם צריכים ביטוח ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאית או בכלל לעורך דין, אתם צריכים לדעת באיזו חברת ביטוח לבחור כמספקת מוצר הביטוח שתרכשו.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את חברת אנגלמן ובניו, חברת הביטוח שבה תסתייעו בכדי להבטיח את עתידכם הכלכלי. ושימו לב, אנחנו אכן מתכוונים לעתידכם הכלכלי. אתם בכלל מסוגלים לדמיין מה יקרה, אם מישהו יתבע אתכם על רשלנות מקצועית ולא תהיו מבוטחים?

 

מה יקרה אם יתבעו אתכם ולא תהיו מבוטחים בביטוח אחריות מקצועית?

אז מה יקרה במקרה של תביעה שכזו, כמו תביעת רשלנות מקצועית? ניחשתם נכון, עתידכם הכלכלי יהיה בצרות. ייתכן שאתם תשקעו בחובות כל כך גדולים בגין פיצויים, עד שעתידכם העסקי, המקצועי והכלכלי פשוט יתרסק.

אנחנו מזמינים אתכם, אם לא מפצירים בכם לבדוק עוד היום מחירי ביטוח אחריות מקצועית לעסק שלכם. אל תיתנו לכל מיני מקרי בלת"מ להרוס לכם את החיים, זה פשוט לא שווה את החיסכון הנקודתי בכסף על ביטוח שנמנעתם מלרכוש.

 

טיפול רפואי

אולי יעניין אותך גם