רכשתם לייקים לעסק – מה מומלץ לעשות עכשיו?

רכשתם לייקים לדף העסקי שלכם, האם זה מספיק לקידום העסק? הנה מספר דברים שכדאי לעשות שגם יגרמו לכמות הלייקים לגדול וגם יקדמו את העסק שלכם.

 

טיפוח הקשר

רכישת הלייקים, היא רק תחילת התהליך לקידום העסק שלכם. השלב הבא הוא טיפוח הקשר עם הגולשים שלכם. העלו תוכן איכותי, תמונות, מאמרים, קטעי וידאו – הכל בהתאם לקהל אותו משכתם ואותו אתם גם רוצים להשאיר בדף העסקי שלכם.

*חשוב שהלייקים שאתם רוכשים יהיו איכותיים בכל פלטפורמה בה תבחרו להקים את הדף העסקי שלכם. אם בחרתם לדוגמה להשתמש באינסטגרם, הקפידו על קניית לייקים איכותיים לאינסטגרם.

 

כתבו תגובות

אנשים יעשו לכם לייק לדף העסקי ואחרים אף יטרחו להגיב. הגיבו להם בחזרה. תהיו פעילים בדף שלכם, אל תעלו תכנים ותראו מה קורה בדף, אנשים השקיעו את הזמן לקרוא או לצפות בתוכן שלכם וגם להגיב עליו, ענו להם. הודו להם על תגובתם, ואם קורה והתגובה שלילית ענו למגיבים בצורה נעימה ומנומסת. חשוב שתשמרו על התדמית שלכם, גם אם התגובות היו שליליות או לעיתים אף לא נעימות. חשוב לא להתעלם מהמגיבים.

 

שתפו פעולה

למגיבים ולמשתפים ברשת יש תכנים משל עצמם שהם רוצים שיגיבו אליהם וישתפו אותם. היכנסו לעמודי המגיבים והמשתפים שלכם, הגיבו, שתפו ועשו לייק לתכנים שלהם כך תגבירו את החשיפה לדף שלכם, ואם תעשו זאת לתכנים של העוקבים שלכם, תגבירו את הסיכוי שהם יעשו זאת לדף שלכם. בנוסף, אם תעקבו אחריהם, זה יוסיף לאמינות הדף שלכם, דף עם המון עוקבים אבל שלא עוקב אחרי אף אחד פוגע באמינות שלו.

 

קבוצות מעורבות Engagement pods/groups))

בפלטפורמות מסוימות ניתן למצוא קבוצות אינגייג'מנט, מדובר בקבוצות של אנשים שמגיבים ועושים לייקים אחד לשני. הן יכולות להכיל כמות קטנה של אנשים, אך יכולות גם לכלול אלפי אנשים. זה יכול להגביר את כמות הלייקים לדף העסקי שלכם, אך יש הטוענים ששיטה זו לא מוצלחת, שהיא מורידה מאמינות הדף ואף יכולה להביא לכך שהדף שלכם יסומן ((Flag על ידי האלגוריתם של הפלטפורמה.

 

לסיכום

בעלי דפים עסקיים בוחרים לעיתים לרכוש לייקים כדי לקדם את הדף העסקי שלהם, אך מה עושים אחר כך?

טיפוח הקשר הוא אחד השלבים הבאים. העלו תוכן איכותי ומותאם לגולשים שלכם, כך לא רק שתמשכו גולשים נוספים אלא גם תוודאו שהעוקבים שלכם ימשיכו להיות פעילים בדף שלכם. כתבו תגובות למגיבים שלכם, הם טרחו לקרוא ולהגיב לתוכן שלכם? ענו להם. שתפו פעולה עם העוקבים שלכם, הגיבו, שתפו ועשו לייק לדפים שלהם, זה יגביר את הנוכחות שלכם ברשת. ניתן להיעזר בקבוצות מעורבות Engagement pods/groups)), בקבוצות אלה אנשים מגיבים ועושים לייקים אחד לשני דבר שיכול להגביר את כמות הלייקים לדף שלכם, עם זאת, יש הטוענים שלא כדאי להשתמש בשיטה זו.

יד

 

אולי יעניין אותך גם