רוצים לעבור למשרדי יוקרה? כך תעשו זאת

מעבר למשרדי יוקרה יכול להוות צעד משמעותי עבור עסק, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינה פונקציונלית. משרדים יוקרתיים יכולים להשפיע לטובה על המורל של העובדים, להרשים לקוחות פוטנציאליים ולשדרג את תדמית החברה. יחד עם זאת, חשוב לעשות את המעבר בצורה מושכלת תוך התחשבות במספר גורמים. המאמר יפרט איך תעשו זאת.

 

הגדירו תקציב

העלות של משרדי יוקרה יכולה להיות גבוהה משמעותית מעלות של משרדים סטנדרטיים. לכן, חשוב להגדיר תקציב ברור לפני תחילת החיפוש אחר משרדים. למחירים אטרקטיביים בדקו משרדי יוקרה ברמת גן למכירה.

הגדירו תקציב

בחרו מיקום

המיקום של משרדי יוקרה הוא גורם חשוב. רצוי לבחור משרדים באזור יוקרתי ונגיש, הן לעובדים והן ללקוחות. למשל, במרכז הארץ ישנם לא מעט בניינים עם משרדים יוקרתיים.

 

הגודל כן קובע

גודל המשרדים צריך להתאים לצרכים של העסק. חשוב לקחת בחשבון את מספר העובדים, הציוד הנדרש והאופן שבו אתם מתכננים להשתמש במשרדים. ככל שהמשרד בו תבחרו יהיה גדול יותר, כך גם העלות תהיה גבוהה יותר.

 

כיצד תעצבו את המשרד?

העיצוב של משרדי יוקרה צריך להיות מרשים ומזמין. חשוב לבחור משרדים עם תכנון אדריכלי איכותי ועיצוב פנים יוקרתי. ניתן להסתייע בשירותיהם של מעצבי פנים מקצועיים.

 

לאילו שירותים תזדקקו?

משרדי יוקרה צריכים להציע שירותים נלווים ברמה גבוהה, כגון שירותי תחזוקה, חניה, אבטחה, מעליות, קפיטריה וכד'. חשבו לאילו שירותים תזדקקו לפני שאתם עושים את המעבר למשרד יוקרתי.

 

טיפים למעבר מוצלח למשרד יוקרתי

  • ערכו מחקר שוק – בדקו את מחירי השכירות של משרדי יוקרה באזורים שונים.
  • השוו בין נכסים שונים – בקרו במספר משרדים לפני שאתם משכירים או רוכשים משרד.
  • התייעצו עם מומחים יועץ נדל"ן המתמחה בתחום משרדי יוקרה יסייע לכם בכל התהליך.
  • הקפידו על חוזה שכירות מקצועי – ודאו שהחוזה כולל את כל התנאים החשובים לכם, כגון תקופת השכירות, דמי השכירות, שירותים נלווים וכדומה. וכך גם לגבי רכישת משרדי יוקרה.

 

הערים בהן כדאי להשקיע ברכישת משרדי יוקרה

השקעה ברכישת משרדי יוקרה יכולה להיות עסקה משתלמת מאוד, אך חשוב לבחור את העיר הנכונה. לדוגמה, תל אביב המהווה את מרכז העסקים הראשי של ישראל ובית לחברות רבות, ביניהן חברות בינלאומיות רבות. גם רמת גן היא עיר מבוקשת כיוון שהיא בית לחברות רבות, ביניהן לא מעט חברות הייטק. שכנתה בני ברק מכילה משרדי יוקרה גם של החברה החרדית, אך לא רק והביקוש גבוה. בסמוך נמצאת פתח תקווה שמחזיקה במשרדים רבים באזור התעשייה ובמרכז וגם שם הביקוש למשרדי יוקרה גבוה.

 

סיכום

עם תכנון נכון וביצוע מושכל, תוכלו למצוא את משרדי היוקרה המתאימים לכם ולשדרג את העסק שלכם. מעבר למשרדי יוקרה הוא צעד משמעותי בעסק וחשוב לעשות את זה נכון.

משרדי יוקרה

אולי יעניין אותך גם