אתה רוצה לפתוח עסק? קבל 5 טיפים חשובים שיעזרו לך

פתיחת עסק היא אירוע מרגש ומלא בצפייה גדולה. מי שניצב ברגע הזה יודע על מה מדובר. אך כפי שאנו יודעים שפתיחת עסק היא גם תהליך לא פשוט שמכיל בתוכו מרכיבים שונים. לכן אם אתם עדיין מתלבטים, והעסק שלעם עוד רגע נפתח, קחו לכם 5 טיפים חשובים שיעזרו לכם.

 

טיפ מספר 1 הגדר את מהות העסק שלך

החלטתם לצאת לדרך חדשה, ברכות. אתם בטוחים שעכשיו זה הזמן שלכם ואתם בטוחים שעוד רגע העולם נופל לרגליכם. אז הלוואי ואתם צודקים אבל אם אתם פותחים עסק, רצוי שתגדירו לעצמכם מה הן המטרות שלכם. מה אתם רוצים להשיג ולאיזה כיוון באמת אתם רוצים ללכת. אם לא תדעו מה הכיוון שלכם ותתבססו רק על החלום תגלו מהר מאד שאתם מאבדים כיוון מצד אחד וחולמים בלילה מצד שני. כדי להצליח, תדע מה אתה רוצה לעשות.

טיפ מספר 1 הגדר את מהות העסק שלך

טיפ מספר 2 עוסק פטור או מורשה

אתם רגע לפני פתיחת עסק חדש. האם עצרתם את עצמכם לחשוב כמה כסף אתם יכולים או מתכננים להרוויח. ברור שכולם רוצים להרוויח הרבה ולהיות הצלחה כלכלית, אך לא תמיד הדבר אפשרי, לכל עסק יש מלבד הכנסות גם הוצאות שוטפות ובסוף יש מאזן שצריך להישאר חיובי.

לכן קחו החלטה האם אתם לפחות בשלב הראשון מבקשים להיות עוסק פטור או עוסק מורשה. אם אתם לא בטוחים לגבי המשמעות או הצורך בכך כדאי לפנות אל רואה חשבון לחברות בעמ מומלץ.

 

טיפ מספר 3 בקש עזרה וליווי

מתכוונים לפתוח עסק חדש. אתם כנראה יודעים את החוקים של העולם העסקי אליו אתם נכנסים אך עדיין ישנם המון פרטים שתגלו רק שתהיו עמוק בתוך העשייה ולעיתים התיקונים שאפשר לעשות רגע לפני פתיחת העסק הם קשים לביצוע לאחר ההקמה הרשמית. לכן מומלץ בכל דרך שהיא להתייעץ עם מי שיכול לתרום לכם

  • בעלי עסקים עצמאיים שפתחו לא מזמן
  • בעלי עסקים הדומים לעסק שלכם ויכולים לעזור
  • אנשי מקצוע שמבינים בפתיחת עסק.

טיפ מספר 3 בקש עזרה וליווי

טיפ מספר 4 פנה לרואה חשבון

מדינת ישראל מעודדת עסקים. היזמות בישראל היא עניין ידוע ומוכר ורבים אכן פותחים עסקים מסוגים שונים המשמשים קטר כלכלי חשוב עבור המדינה כולה. אם זאת כמו בכל תהליך הקשור בעולם העבודה והעסקים ישנם חוקים ברורים ומהותיים שיש להקפיד עליהם.

הדיווח לרשויות המס הוא אחד החשובים שבהם. על כל עסק חלה חובת דיווח בהתאם לגודלו והיקף הפעילות שלו, לכן הפניה אל רואה חשבון לחברות בעמ מומלץ איננה המלצה שאפשר להתעלם ממנה, זוהי חובה שיש לטפל בה ולדאוג שלא יהיו בה תקלות.

 

טיפ מספר 5 אל תעבור על החוק

כלל ידוע הוא שאי ידיעת החוק לא פותרת מעונש. ובכן במידה ופתחת עסק חדש חשוב שתדע, אתה במשחק וצריך לשחק לפי הכללים. אם אתה רוצה את הזכות להיות עצמאי יש לכך זכויות וחובות. לכן חשוב לדעת, עבירה על החוק היא מסוכנת לך, לעסק ולסביבה שלך, לא תוכל להשתמש בטיעון של לא ידעתי. לכן בכל מה שקשור להתנהלות מול החוק אל תקל ראש.

  • הקפד על דיווחים מסודרים באמצעות רואה חשבון.
  • אל תעבור על חוקי העבודה מול העובדים שלך
  • שלם את החובות שלך בזמן.

אתה רוצה לפתוח עסק קבל 5 טיפים חשובים שיעזרו לך

אולי יעניין אותך גם