3 סיבות שכל בעל עסק חייב לקחת רואה חשבון

בעלי עסקים רבים נופלים בין הכסאות כשמדובר בתחזוקת העסק שלהם.

רבים מהם אינם יודעים לנהל אותו כשורה ולכן העסק מתפרק עם הזמן.

לשם זאת ההמלצה היא להתנהל מול רואה חשבון שמכיר ויודע לנהל כספים בצורה נבונה, ויוכל למטב את כל הפעולות הנדרשות למען פעילות העסק והמשכיותו.

רואה חשבון מומלץ לכל בעל עסק, בין אם קטן ובין אם גדול יותר.

 

רואה החשבון מוריד מכם הרבה נטל ומעמסות

חשבו על זה, אתם רצים ומיתזזים ממקום למקום בכדי להספיק דברים, ועוד דורשים מכם להיות מקצוענים בתחומים הכלכליים. רואה החשבון, למד בשביל זה רבות ויודע איך לנהל את העסק שלכם כלכלית בצורה חכמה וריאלית. הוא מוריד מכם את התעסוקה בכל הנוגע לכסף שלכם, ועושה זאת עבורכם. הוא יודע לחשב את כמות המסים שעליכם לשלם, ולא רק זה, הוא גם עומד אל מול הרשויות בעצמו.

בנוסף, הוא יודע לחלק תלושי שכר ולחשב את המשכורות לעובדים, לקחת את הכסף שלכם ולשקף לכם את מעמדו ואיך להתנהל עמו, וגם יודע למצוא חובות ישנים שספקים אחרים לא שילמו עדיין. כל התועלת שלו, היא לקחת את כאב הראש הזה על עצמו, ולתת לבעל העסק לעסוק בשלו.

 

הדו״ח השנתי הוא הסיכום העיקרי

כל בעל עסק מחוייב פעם בשנה לשלוח את הדו״ח הזה. תוכנו הוא ההוצאות וההכנסות שהיו לבעל העסק, ובעזרת אלו, פקיד השומה ידע לחשב את גודל מס ההכנסה שתצטרכו לשלם, כנגד תוצאות הדו״ח. זו עבודה דקדקנית, עליה להיות מנוסחת בצורה מיטבית וראויה, על כן רואה חשבון בחולון יעשה היטב את העבודה. רואה החשבון ישלח בעצמו את הדו״ח, וגם אתם תיחשפו אליו בצורה מקוונת, כך שאתם לא תתעסקו בזה כלל.

 

ניהול החשבון מקנה לכם את הפתרון הנכון

רואה החשבון יקח את העסק שלכם, וימנף אותו הלאה אם תבחרו במקצוען. הוא ינהל את תזרים הכספים שלכם כהוגן, בודק את חשבון הבנק של העסק ומוודא שלא לקחו מכם סכום מסוים לשווא, מוודא שאין טעויות חישוביות אל מול ספקים אחרים, בנוסף הוא מוודא כי מהצד שלנו, לא שילמנו מעבר למה שנדרש כחוק. הוא מנהל היטב את הפן הכלכלי, ודואג לכך שלא יהיה לנו שום חסרון בכיס בשל טעויות שיכולות לקרות.

 

עסק מצליח עומד מאחורי רואה חשבון מצליח

אין ספק שרואה חשבון טוב, יהפוך את החיים העסקיים שלכם לטובים יותר ופשוטים יותר. כשמקימים עסק, אולי בהתחלה זה יראה קל ופשוט, אך עם הזמן ניתן להבין כי אין אפשרות לנהל את העסק בעצמנו, ונצטרך לשלם לאנשים אחרים בכדי שיעזרו לנו. חשוב לבחור רואה חשבון עם המלצות, ואחד כזה שמציע את כל השירותים הנדרשים. התקשורת בינכם צריכה להיות חשובה מכל, מאחר וכל עבודה מוצלחת מתחילה בבסיס חזק וטוב.

חשבנות

 

אולי יעניין אותך גם