מקצועות כלכליים מומלצים

כולם מגיעים לשלב מסוים בחיים בו הם מתבקשים להחליט כיצד ייראה העתיד שלהם. יש אנשים ששומרים על חלום מסוים מילדות ורודפים אחריו ויש כאלו שמוצאים עצמם אבודים. המשותף לרוב האוכלוסייה בשנים האחרונות הוא הרצון לצעוד בדרך שתהיה משמעותית מבחינה כלכלית ותאפשר חיי שפע נוחים במדינה המאתגרת שלנו. כמו כן, לבחירה זו משקל גדול מאוד ועם זאת, עלינו לבצע אותה בגיל כה צעיר ותמים, כך שהרבה אנשים עלולים להגיע נקודת מפנה ולחפש מקצועות כלכליים מומלצים להסבת מקצוע.

אותיות

 

מקצועות המוכרים לכל כמבוקשים ורווחיים כמו הנדסה, מחשבים, רופאים ותפקידי ניהול בעולם השיווק והפרסום או תפקידי ניהול בכירים, אכן תופסים עמדת עליונות בכל נושא השכר. לעומתם, מקצועות הנחשבים יוקרתיים כמו עריכת דין, פסיכולוגיה ועיתונאות, לאו דווקא מחזיקים בביקוש גבוה המצדיק שכר דומה.

שדה מקצועי נוסף שרבים שוקלים להצטרף אליו מתוך הבנת חשיבותו והרלוונטיות היציבה שלו הוא מקצועות הכלכלה. תוחלת החיים הממוצעת שעולה מדי שנה הודות לפיתוחים טכנולוגיים ושיפור איכות החיים מאריכים את הזמן שבו אזרחים שוהים בפנסיה, עובדה המחזקת את הצורך באנשי מקצוע בתחומים הפיננסיים. תפקידם של אנשי הביטוח והפיננסיים הוא לדאוג להתנהלותם הנכונה של הלקוחות בנושאים הכלכליים השונים כמו פנסיה, משכנתאות, השקעות, ביטוחים ועוד ולעזור להם למנף את ההון בו הם מחזיקים לטובת חיים איכותיים יותר.

כאשר התחום הפנסיוני שלנו מנוהל כראוי על ידי גורם מקצועי מומחה, אנו חשים הרבה יותר רגועים לגבי העתיד שלנו ושל יקירינו ומסוגלים לנהל שגרת חיים תקינה ויציבה – אם מדובר על קצבת פנסיה, קופות גמל, השקעות, נדל"ן וכדומה. משום כך היותם של אנשי מקצוע בתחומי הפיננסיים, אנשי מפתח בחייהם של הלקוחות שלהם, מעניקה לעבודה הזו שליחות שקשה למצוא בסוגי תעסוקה אחרים.

השילוב בין היציבות והביטחון הכלכליים שמקורם לימודי יסודות הביטוח בביקוש למקצועות אלו, יחד עם תחושת המשמעותיות שנובעת מאופי התפקיד כשירותי ומועיל מאוד לזולת, יוצר תחום שבחירה בו לא מצריכה התלבטות בין שתי התמורות הללו ומאפשר תעסוקה מספקת ומכובדת. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שהתחום נמנה בין מקצועות כלכליים מומלצים ששווה לבדוק אליהם התאמה.

בית ספר

 

נקודה נוספת חשובה שיש לתת עליה את הדעת, היא שהתמקצעות בתחומים כלכליים אינה משרתת רק את לקוחותיהם של הסטודנטים, אלא מבטיחים להם גישה נוחה ומשכילה יותר לעולם הפנסיוני מאשר לאדם הממוצע. גישה שיכולה לסייע להם למנף את ההון שלהם באופן אישי ולהתנהל נכון בתחום הכלכלי. כך שלימודי פיננסיים ושוק ההון הם בעלי יתרונות רבים לשני צדדיו של המטבע – הן ללקוחות והן לבעלי המקצוע.

מכללת אורין שפלטר היא המוסד האיכותי ביותר לרכישת השכלה פיננסית בישראל, הפועלת מתוך שליחות ואמונה שביכולתו של הידע בתחום הפיננסי ליצור עולם טוב יותר לאנשים רבים ככל האפשר. וכן ההנחה שרווחתו של כל פרט היא הרווח של החברה כולה.

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »