הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות המובילה בישראל. וכך, סוכנות ביטוח יו פירסט מפעילה את בית סוכן במטרה לקדם את הסוכנים החברים בה.

 

למה לפנות אל בית סוכן?

בבית סוכן שמים דגש על התפתחותם האישית והעסקית של סוכני הביטוח החברים בה. חברות בסוכנות ביטוח זו תעניק לכם יתרון עסקי משמעותי.

בית סוכן

דרכי העבודה של קבוצת יו פירסט

קבוצת יו פירסט שהקימה את בית סוכן, הגיעה לנוסחה בה הסוכנים החברים בה מתקדמים ומתפתחים. לצורך כך היא מסייעת להם במערך מיוחד משלה:

 

משרדי החברה

משרדי בית סוכן זמינים לכל סוכן ביטוח החבר בקבוצה. הסוכן מקבל מקום לקיום פגישות. סביבת עבודה נעימה היא אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת העובד. סביבת המשרד מאפשרת לסוכנים להיות חלק מסביבה צעירה המכפילה את כוח הלחתה כשהיא חושבת יחד.

 

שירותי תפעול

סוכני הביטוח החברים בקבוצה לא צריכים להתעסק עם התפעול. הם ממתמקדים במערך שלהם: המכירות, ההתנהלות מול הלקוחות והעבודה המקצועית. צוות תפעול יאפשר לסוכן לתת את השירות הכי טוב שלו כשהוא מטפל בכל יתר העניינים.

 

מערך גיוס לקוחות

לסוכני ביטוח מתחילים יש קושי משמעותי עם גיוס הלקוחות הראשונים. בבית סוכן מודעים לעניין וכך מערך שיווק שלם הוקם במטרה לסייע לכל סוכן בגיוס לקוחות משלו. לבית סוכן יש לא מעט פלטפורמות שיווק באמצעותן יכול הסוכן להנות מגיוס לקוחות אופטימלי.

בית סוכן

מערכת לניהול לקוחות

בבית סוכן משקיעים בניהול הלקוחות. לצורך כך הוטמעה מערכת CRM שהוקמה בהתאמה מדויקת לצורכי סוכני הביטוח. כך קל יותר לשלוט על הנתונים ולייעל מכירות והתנהלות פנימית.

 

מה מרוויחים מחברות בבית סוכן?

  • כאשר תהיו סוכני ביטוח חברים בבית סוכן תקבלו כלים יעילים ומקצועיים להתקדמות האישים שלכם. לכל סוכן תוכנית קידום משלו וכך מתאפשרת צמיחה עסקית ומנטאלית.
  • סביבה דינאמית וצעירה – צוות סוכני הביטוח האחרים צעירים ונמרצים וכך, צוות המוחות המאוחד מצליח לסייע לסוכני הביטוח לממש את הפוטנציאל הגלום בתחום שלהם.
  • המקצועיות עולה – סוכן ביטוח חבר בקבוצה מקבל עוד כלים מקצועיים המסייעים לו להצליח. לאורך הדרך הוא ממשיך לקבל הדרכות מקצועיות, עדכונים מהשטח ועוד.
  • שיתוף פעולה  -שיתוף הפעולה של כל הצוות הוא זה שעוזר להם להצליח.

 

גם אתם יכולים להיות חלק מההצלחה הזו!

כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל צוות בית סוכן, להשאיר פרטים והם כבר יחזרו אליכם לקביעת פגישת התאמה. כל סוכן ביטוח יכול להצליח. עם הרעיון החדשני של בית סוכן המעניק מעטפת לצרכי סוכני הביטוח, הכל הופך לקל ונגיש יותר. למען ההתקדמות המקצועית שלכם, כדאי שתבדקו את העניין. הצעד לקידום שלכם טמון כאן. אתם עוד תודו לנו על כך.

בית סוכן

אולי יעניין אותך גם