מהי תכנית חסכון לכל ילד?

אם אתם כאן אין ספק שאתם הורים מאוד טובים, או לפחות מתחילים את צעדיכם בעולם ההורות בדרך הנכונה. חשוב מאוד להכיר לעומק את כל המענקים והשירותים שאתם יכולים לקבל בשביל שהילד שלכם יוכל לחיות באיכות החיים הגבוהה ביותר ושיוכל להתפתח. תכנית חסכון לכל ילד\ה הוקם בדיוק בשביל זה ובשביל לעזור לכם ההורים לדאוג לעתיד הכלכלי של ילדכם. אל תבזבזו זמן ייקח ופתחו תכנית חסכון לכל ילד עוד היום. הינה כל מה שאתם צריכים כדי לעשות את זה בדרך הטובה ביותר.

 

מה זו תכנית חסכון לכל ילד?

תכנית חסכון לכל ילד היא תכנית שפעולת בתוך הביטוח לאומי ובה מרגע פתיחת התיק ועד לגיל 21 הביטוח הלאומי מפקיד סכום של 52 ₪ בכל חודש לקופה או לחשבון בנק בשביל ילדכם. זה אמנם לא סכום ענק, אך אין ספק לאורך השנים הוא מצטבר ותופס נפח לא רע בכלל. בנוסף לכסף שמפקיד הביטוח הלאומי, אתם תוכלו לבחור להפקיד בעצכם סכום זהה של 52 ₪ לחשבון ובכך להגדיל את הערך של התיק. החסכון יכול להיות בבנק או בבית השקעות, תלוי אך ורק בהחלטה שלכם לכן אנחנו ממליצים לכם ללמוד טוב את האופציות ולהחליט לאחר שיקול דעת ?

 

למה להשקיע דרך הבנק?

כידוע לכולנו, כשהכסף בבנק הוא בטוח ומאובטח. הבנקים הם הגוף החזק ביותר במדינה ובעולם בכלל ואנו תמיד צריכים אותם וכנראה שתמיד נצטרך, לעומת בתי ההשקעות שלמרות ההצלחה שלהם, מי יודע אם בעוד 20 שנה שוק המסחר עדיין יתנהל בדרך הזו של הבורסה, במיוחד עם עולם הקרפיטו שדופק על דלתנו. אנו חושבים שגם בעולם המטבעות הדיגיטליים בנקים לא ייעלמו וכנראה שהם הימור קצת יותר בטוח. מה גם שבבנק, תכנית חסכון לכל ילד תהיה בעלת ריבית מוחלטת מראש ויציבה שלא תתנועע מכל תזוזה במשק.

 

למה להשקיע דרך בית השקעות?

לעומת הבנק, התשואה האפשרית שיכולה להיות בבית ההשקעות היא הרבה יותר גדולה. חשוב לדעת שלמרות שלפעמים הבורסה "מתרסקת" או נמצאת בירידה, בסופו של דבר היא תמיד עולה חזרה ומתחזקת. מה גם שאם הבורסה תתמוטט לגמרי גם שם הממשלות יעזרו לאזרחים להשתקם ולקבל את כספם. מעבר לכך, השקעה סולידית בחברות הגדולות במשק תמיד נמצאת בעלייה ומאזנת את עצמה כל פעם. אנחנו לא יודעים מה עלולים להיות המחירים העוד 20 שנה ולכן עדיף לנסות ולמקסם כמה שיותר את התכנית הזו. בית ההשקעות  הוא המקום בו קיים הפוטניצאל לכך.

לסיכום יש יתרונות וחסרונות בכל אפיק השקעה ובסופו של דבר זו החלטה שלכם לפי ההבנה שלכם את השוק ואת האפשרויות הקיימות. חשוב שתדעו כי גם בבנק וגם בבית ההשקעות יש מסלולי השקעה שונים שמתבטאים סיכונים משתנים וסוגי ריביות שונות. בהצלחה!

מחשבון

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »