האם מתנות לעובדים מעלות את הרווחים של החברה

וויכוח שעלה במשרד השכן, גרם לנו לצאת ולבדוק את נושא המתנות לעובדים באופן מעמיק. אם קראתם את המדריכים הקודמים שהעלינו בנושא, וודאי שמתם לב שהגענו למסקנות מפתיעות במיוחד. הפעם, החלטנו לצאת ולבדוק את הנושא האחרון שטרם נבדק באופן מעמיק – הרווחים של החברה. הישארו אתנו ותגלו אם מתנות שהענקנו לעובדים שלנו העלו את הרווחים ואם כן, בכמה?

 

מתנות לעובדים – בואו נציג אותן באופן מעמיק

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנות, עליכם לדעת על אילו מתנות אנחנו מדברים. החברה שלנו נחשבת לאחת הגדולות והמוכרות במשק. כך שאנחנו לא יכולים להעניק לעובדים שלנו מתנות פשוטות ורגילות. נציין בפניכם כי מרבית המתנות שהוענקו על ידינו נגעו לתחום הדיגיטל. הנה כמה מהמתנות שהענקנו לעובדים בחגים האחרונים:

  1. מטענים ניידים לסלולרי
  2. רמקולים אלחוטיים
  3. ערכות USB
  4. תיקי מחשב איכותיים ועוד

נציין כי לעיתים אנו בוחרים להעניק את המתנות לעובדים גם בימי שגרה. הבחירה במתנה נקבעת באופן קפדני ולא אקראי. למשל, אם אנחנו רואים שהעובדים שלנו מסתובבים במרחבי העבודה השונים בזמן שהמכשירים הניידים שלהם מחוברים לחשמל, אנחנו מבינים כי הם זקוקים למטענים ניידים שימשו אותם ליציאה מן המשרד.

מתנות לעובדים

כך אנחנו בוחרים את המתנות לעובדים

יכול להיות שבשלב זה ציפיתם לקבל את התשובה לשאלה המתבקשת. ובכן, אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי עליכם להכיר קודם בעובדה חשובה שנוגעת לאופן בחירת המתנה. אנו בוחרים את המתנות לעובדים תוך בירור מעמיק בנושא. יש לנו 3 עובדים בחברה שמציינים בפנינו בכל פעם את הצורך של העובדים.

הם אלו שראו למשל שיש צורך במטענים ניידים, כך שאישרנו להם להיכנס אל הכתובת הבאה ולבצע רכישה של מטענים לעובדים: https://ma-bali.com.

 

האם המתנות העלו את הרווחים? בואו נגלה

עכשיו אנחנו יכולים לגלות לכם שהמתנות הגדילו את רווחי החברה באופן משמעותי. בדקנו את העניין עם רואה החשבון שלנו שבחן את ההכנסות של החברה בתקופה האחרונה. ניתן לראות בבירור שהרווחים עלו באופן משמעותי כמה ימים לאחר חלוקת המתנות.

מתנות לעובדים

למה לדעתנו הרווחים עלו?

טרם ערכנו מחקר מעמיק בנושא, אך אנו יודעים שנערכים כמה כאלה ברחבי הארץ והעולם. מדובר במחקרים שבודקים את יעילות העובדים במקומות עבודה שמעריכים ורואים אותם. אנו סבורים כי העלייה ברווחי החברה עלתה באופן משמעותי, בגלל שהעובדים שלנו קיבלו יחס הולם והרגישו שרואים אותם. לאחר שזה קרה, הם עבדו באופן פרודוקטיבי והביאו לשינוי חיובי וגרמו להעלאה משמעותית של הרווחים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי מתנות לעובדים צפויות להעלות את הרווחים של החברה. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק להעניק לעובדים לכם מתנות שמותאמות להם ולראות אותם. שכן, אלה יביאו בסופו של דבר לעלייה משמעותית ברווחים.

מתנות לעובדים

אולי יעניין אותך גם