כלכלת משפחה – עשה ואל תעשה

לתחזק את כלכלת המשפחה זה אף פעם לא דבר פשוט.

עולות הרבה שאלות כמו על מה להוציא כסף, האם להעניק דמי כיס, מי יקבל יותר, ועוד אינספור כאלו.

אנחנו כאן כדי לנסות לעזור בשאלות הללו ולתת לכם קצת מושג באיך לנהל את הכלכלה המשפחתית.

 

כלכלת משפחה – עסק מורכב

גידול משפחה יכול להיות מאמץ מאתגר וגם מתגמל. כהורה, חשוב שיהיה לך מספיק כסף על מנת לספק מזון, ביגוד ומגורים. אתה צריך גם לקחת בחשבון את צרכי הבריאות של ילדיך, כמו גם להשאיר קצת לבידור. איש לא נולד רואה חשבון, וניהול כספי המשפחה יכול למתוח את יכולות ההורים. אז איך אתה יכול לנהל את התקציב שלך כדי להבטיח ביטחון פיננסי עכשיו ובעוד שנים הבאות?

 

הענק עדיפות להוצאות שלך

הצעד הראשון ליצירת תקציב איכותי הוא לתעדף את ההוצאות שלך. הצרכים שלך צריכים להיות ראשונים, מה שאומר שאתה רוצה לחסוך את רוב ההכנסה שלך למזון, דירה וצרכים אחרים. לאחר מכן, ברצונך ליצור קרן חירום שתוכל לסייע בכיסוי ההוצאות הנחוצות לך למקרה שתאבד את עבודתך או תיתקל בהוצאה בלתי צפויה. אם נותר משהו, אתה יכול לשים אותו בצד בשביל חופשה או להוצאות פנאי אחרות.

 

אתה לא צריך את המוצר החדש ביותר

דרך קלה לחסוך כסף היא לקנות מוצר משומש או לחכות עד שייצא הדור הבא של מוצר נתון. לדוגמה, אם אתה מעוניין בטלפון חכם המכיל את כל התכונות הרצויות והנחוצות לך, המתן חודשיים-שלושה עד שיצא הדגם הבא. לאחר מכן תוכל לקנות את אותו הטלפון שיש בו את כל מה שאתה צריך עבור מחיר הרבה יותר נמוך. ניתן להשתמש באותה שיטה בכדי לחסוך בהוצאות על הרכב הבא, זוג הנעליים הבא או כל דבר אחר שאתה רוצה אך לא בהכרח צריך מיד.

 

לעולם אל תפסיק לחסוך

מטרת החיסכון שלך לא אמורה להיות מספר קבוע. במקום זאת, עליך לשאוף לחסוך סכום עקבי בכל פעם שאתה מקבל תשלום או בכל פעם שיש לך כסף נוסף לבזבז. חיסכון של אפילו 150 שקל בשבוע או בחודש יכול להפוך לאלפי או עשרות אלפי שקלים במשך השנים. אמנם אתה לא יכול להתעשר במהירות, אבל זה יכול לעזור לך לחסוך מספיק למקרי חירום או לעזור לך לפרוש בנוחות בבוא העת.

בין אם אתה רק מתחיל ובין אם אתה מחפש להתגבר על טעויות כסף קודמות, זה אף פעם לא רעיון רע ללמוד כיצד לתקצב. יצירת תקציב ריאלי עכשיו יכולה לעזור לך לחסוך יותר מכספך ולספק למשפחה אורח חיים נוח ככל האפשר.

אנו מודים לאתר המפתח לכלכלת המשפחה על תרומתו ליצירת המאמר, ומזמינים אותך לפנות אליו כדי ללמוד עוד על הנושא.

 

גרף פיננסי

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »