כיצד בוחרים חברת כרטיסי אשראי?

השוואה בין סוגים שונים של חברות כרטיסי אשראי יכולה לחסוך עבורנו כסף ולהבטיח הטבות.

עם זאת, חשוב להכיר את הפרמטרים הרלוונטיים בשביל שההשוואה תהיה מבוססת ויעילה.

אז איך עושים את זה? הנה המדריך המלא.

אשראי הוא פתרון מימון שכיח שמסייע גם ללקוחות פרטיים וגם לבעלי עסקים, חברות ותאגידים. עם זאת, חשוב לזכור שהרבה מתנאי האשראי תלויים בחברה שמספקת אותו. אם רוצים לקבל תנאים טובים והוגנים, צריך להשקיע זמן בבחירת החברה המתאימה.

השאלה היא כיצד בוחרים חברת כרטיסי אשראי ובאיזה פרמטרים כדאי להשתמש על מנת לבצע השוואה מבוססת. אחרי שמכירים את הפרמטרים הללו, ניתן לנצל את התחרות בין החברות על מנת לחסוך בהוצאות וכדי לקבל הטבות.

 

לפי איזה פרמטרים משווים בין חברות כרטיסי אשראי?

היכרות כללית עם סוגים שונים של חברות כרטיסי אשראי לא מספיקה בשביל לבסס את ההחלטה בשאלה איזו מהן לבחור. חשוב כמובן לדעת שיש הבדל בין ישראכרט, ויזה ואחרות, אבל עוד יותר חשוב להיכנס אל עובי הקורה על מנת להשוות ביניהן.

הפרמטר העיקרי להשוואה בין חברות כרטיסי אשראי הוא העמלות. עמלה מתארת את המחיר שנצטרך לשלם בגין השימוש בכרטיס, או במילים אחרות את תנאי ההלוואה: ברגע שבו אנחנו משלמים באשראי, אנחנו בעצם לוקחים הלוואה מהחברה. לכל הלוואה יש תנאים אחרים ואת זה צריך לבדוק.

 

התאמה אישית של אשראי

נקודה לא פחות קריטית היא להתאים את הכרטיס הנבחר לצרכים. התאמה לצרכים באה לידי ביטוי במסגרת שאותה כל חברת אשראי מוכנה לתת לנו, בהטבות כאלה ואחרות או בהשתייכות למועדוני לקוחות. בגלל שלכל אחד ואחת מאתנו הרגלי צריכה אחרים, זה צריך לקבל ביטוי באופן שבו נבחר חברת כרטיסי אשראי.

החדשות הטובות הן שכיום כל המידע נמצא במרחק לחיצת כפתור. במילים אחרות, אפשר להשוות בין תנאים וחברות כרטיסי אשראי בלי לקום מהכיסא ובלי לצאת מהבית. זה עוזר לדעת באיזו חברה לבחור ולמי לתת עדיפות.

 

מה לגבי השירות?

הטעות הנפוצה היא לבחור חברת כרטיסי אשראי רק לפי הפרטים הטכניים. כמובן שמאוד חשוב לבחור חברה שתספק לנו את התנאים הכי טובים במינימום הוצאות, עמלות ועלויות, אבל זה גם חיוני לברר מה רמת השירות שלה.

את רמת השירות של כל חברת כרטיסי אשראי בודקים לפי המלצות. את ההמלצות אפשר לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים אישית מישהו שמשתמש בשירות של חברת כרטיסי אשראי ומרוצה ממנה, ניתן להרחיב את החיפוש ולחזור לאיסוף מידע דרך אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

לסיכום, השקעה של כמה ימים אמורה להספיק לצורך השוואה מבוססת ויסודית בין חברות כרטיסי אשראי. אחרי השוואה כזו, יהיה כנראה קל יותר למצוא את החברה שתספק לנו תנאים אופטימאליים בהתאמה אישית.

 

כרטיסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »