התקבלת! כך תקחו את פרופיל הלינקדאין שלכם לשלב הבא

היום כולם יודעים, פרופיל איכותי בלינקדאין, הוא אחד המפתחות החשובים בדרך שלכם להצלחה. בגלל החשיבות של הדבר, ובגלל שלא מעט ישראלים לא ממש סגורים על הרשת הזו ולא ממש יודעים איך לעבוד איתה ואיך לבנות פרופיל איכותי, החלטנו לסייע.

בנינו כאן עבורכם מדריך קצר ופשוט שבו תלמדו איך לקחת את פרופיל הלינקדאין שלכם כמה רמות קדימה. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

למה צריך חשבון בלינקדאין?

חשוב מאוד להבין מהי המשמעות של פרופיל לינקדאין, כי ברגע שנבין אותה יהיה לנו ברור למה חשוב כל כך להשקיע בחשבון ולטפח אותו. באופן כללי, ברגע שפתחתם חשבון לינקדאין הוא הפך לתעודת הזהות המקצועית שלכם באינטרנט. כך, כלי מי שמחפש אתכם – גם מי שלא בהכרח נמצא בלינקדאין – נחשף לחשבון הלינקדאין שלכם ויכול להתרשם ממנו.

החשבון שלכם בלינקדאין מאפשר יצירה של קשרים עסקיים וככל שהפרופיל שלכם יראה טוב יותר ויהיה מרשים יותר, הסיכוי שלכם ליצור קשרים חדשים ולהגיע להזדמנויות חדשות יהיה גבוה יותר. פרטים נוספים על החשיבות של חשבון לינקדאין תוכלו למצוא בקישור הזה מדריך לבניית פרופיל לינקדאין מקצועי מבית רזומה פלוס.

חשבון לינקדאין

תמונת פרופיל

תמונה היא אחד החלקים הכי חשובים בחשבון, כמו שאומר הפתגם – תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. התמונה שלכם מעבירה את הרושם הראשוני שלכם, ורושם ראשוני אי אפשר לתקן. לכן חשוב מאוד לבחור תמונה שמצד אחד תשדר מקצועיות וסמכות, אך מצד שני תהיה אנושית ולא מנותקת.

הקפידו לבחור תמונה שהפרצוף שלכם הוא העיקר בה, עם לבוש מכובד ורציני, ועדכנית ככל האפשר.

 

תמונת רקע

תמונת הרקע שלנו תשתנה על פי המטרה שלה. אם היא סתם נועדה להוסיף צבע לחשבון, כדאי ללכת על תמונה יפה שאתם אוהבים. אפשר לעצב אחת בעצמכם, למצוא במאגרי תמונות חינמיים ברשת, או להעלות תמונה יפה שאתם בעצמכם צילמתם. אם אתם מקדמים מוצר כלשהו, כדאי שגם תמונת הרקע שלכם תקדם אותו, אך בעדינות.

 

כותרת הפרופיל

כותרת הפרופיל היא הפרטים שמופיעים מתחת לתמונת הפרופיל שלכם. מדובר על כמה שורות קצרות, וחשוב מאוד לוודא שהן לא יהיו בנאליות ומשעממות. אם אתם רוצים למצוא עבודה דרך הלינקדאין, כדאי מאוד שהמקצוע שלכם יוזכר לפחות במילה אחת בכותרת.

נסו לחשוב על משפט שגם מתאר אתכם מבחינה מקצועית, וגם נותן כמה מילים על האישיות והתשוקה שלכם למקצוע.

כותרת

המלצות

אז כבר הבנו שלינקדאין הוא סוג של קורות חיים מקוצרים, וכמו בקורות חיים, גם בו יש מקום להמלצות. אפשר לתת ולקבל המלצות, מה שיתרום מאוד לחשבון שלכם וליכולת שלכם להגיע למקומות חדשים. נסו לבקש המלצות שישקפו גם את האדם שבכם ולא רק את התכונות המקצועיות.

 

סיכום

השקעה קטנה בפרופיל הלינקדאין שלכם יכולה להניב תשואה נאה. אז אל תתעצלו!

פרופיל לינקדאין

אולי יעניין אותך גם