האם ריהוט למשרד נחשב כהוצאה מוכרת?

כל עסק כמעט צריך ריהוט למשרד שלו כחלק מהיותו עצמאי ולכן זאת שאלה חשובה האם היא נחשבת כהוצאה מוכרת.

במאמר הזה נדבר על מה זה בדיוק הוצאה מוכרת, מי זכאי לה.

מה אני יכול להגדיר כהוצאה מוכרת שתחסוך לי המון כסף וכמובן האם ריהוט משרדי עבורי יכול להיחשב כהוצאה מוכרת?

 

קודם כל, מה זה בדיוק הוצאה מוכרת?

במידה ואתה עצמאי ויש לך הוצאות על דברים מסוימים שקשורים ישירות לעסק שלך ולעבודתך, הינך זכאי מהמדינה לפטור ממס. עובדה זאת יכולה לחסוך המון כסף עבור עצמאים וזה קריטי שעסקים יכירו את הזכויות שמגיעים להם (גם ככה הם מעטים) כשזה מגיע להוצאות שקשורים לעסק שלהם, וכל מה שיכול לחסוך מהם כסף בנוגע להוצאות מס שהם בכלל לא חייבים לשלם.

ההוצאה חייבת להיות חלק קשורה ישירות לתחום העיסוק. זה חייב להיות מוגדר רכוש קבוע, משהו שישמש את העסק שלכם לאורך זמן והוא נחוץ לשם עשיית העבודה. לקנות שתייה לעובדים למשל לא תיחשב כהוצאה מוכרת שהיא איננה קשורה ישירות לעסק ואיננה מהווה לרכוש קבוע. מיד נגיע לריהוט משרדי.

 

דברים שחשוב להכיר כשזה מגיע להוצאה מוכרת?

מה שכן, למרות שאתם זכאים להמון דברים כהוצאה מוכרת, הסבסוד מהמדינה מבחינת המס לא תמיד היה מלא על כל הוצאה, ובטח שלא שווה על כל הוצאה שכן זה משתנה בין הוצאות, חשוב להכיר את זה. זה משתנה מאוד ואפשר לכתוב מאמר שלם רק על אילו הוצאות מוכרות מקבלים את מלוא הסבסוד ואלו חלקית.

הפחת של הדבר שקניתם, נגיד למשל מדפסת, הוא הערך של המדפסת שנאבד לאורך הזמן שכן היא לאורך השנים לא תהיה כמו שהיית כשקניתם אותה חדשה. לאורך זמן הערך שלה יוריד ורשויות המס כמובן מכירות בכך וגם על זה תקבלו החזר מס.

 

האם ריהוט למשרד נחשב כהוצאה מוכרת?

ציוד משרדי, ברובו, בהחלט נחשב כהוצאה מוכרת. במידה ואתם זקוקים למשל למדפסת בשביל להדפיס ניירת עבור העבודה שלכם, זאת הוצאה מוכרת לגיטימית. במידה ואתם זקוקים למחשבים בשביל העובדים או ריהוט למשרד כמו כיסאות ושולחנות, על כל זה אתם יכולים לקבל החזר מס!

לכן כשאתם מתחילים עסק, אתם יכולים להתחיל ישר בריהוט משרדי שכן זה נחשב כהוצאה מוכרת, תוכלו לחסוך כאן המון כסף.

למצוא רהיטים למשרד זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. במקום ללכת לחנויות הרהיטים בקרבתכם אנחנו ממליצים לכם לחפש במנועי החיפוש ריהוט משרדי למכירה. תוכלו למצוא אינספור אתרים שמוכרים מגוון של רהיטים למשרד, מכיסאות ועד ווילונות. תמונות ושולחנות. תוכלו למצוא רהיטים במגוון של מחירים כך שיתאימו לצרכים הכלכליים ותקציביים שלכם.

אנחנו מציעים לכם לא להתפשר, ולבחור את הרהיטים שנראים לכם כמתאימים ביותר, שכן זה רכוש קבוע שנשאר איתכם לאורך זמן, ומגיע לכם בנוסף החזר מס על הוצאות משרדיות.

לרהיטים היכנסו ללינק הבא! https://uliwood.co.il

 

חדר ישיבות

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »