האם כדאי להשקיע במערכת מצלמות אבטחה לעסק שלך?

בעלי עסקים תמיד ילכו לישון עם חצי עין פתוחה מחשש שמשהו יקרה לעסק בזמן שהם לא שם, בטח כשיש לכם עסק חדש הכל נוצץ ומרגש וזה בדיוק הזמן להתקין מצלמות אבטחה שיעזרו לכם לישון בשקט. איך מתקינים, למה זה חשוב ומה צריך לדעת.

 

התקנת מצלמות בעסק

מצלמות אבטחה לעסק יהיו העיניים שלכם במקום כשאתם לא נמצאים, תוכלו להסתכל במצלמות הישר מהטלפון הנייד שלכם ולוודא שהכל בסדר וכמובן לקבל התראה ברגע שקורה משהו. יש מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון בעת התקנת המצלמות:

  • דרישות הביטוח – ביטוח העסק דורש פעמים רבות התקנה של מצלמות, לביטוח יש תקנות מסוימות שאתה מוכרח לעמוד בהם על מנת לקבל את שירות הביטוח במקרה הצורך, לכל ביטוח ופוליסה יש דרישות אחרות בנוגע למיקום המצלמות, רזולוציה וכמות האחסון במערכת.
  • מיקום המצלמות – תכנון המיקומים עוד לפני ההתקנה עצמה חשוב במיוחד, יש להפעיל שיקולים על המקומות שחשוב ביותר לראות כמו אזור הקופה, דלת הכניסה, חנייה, מקומות רגישים כמו מחסן, כספת ועוד.
  • העברת החיווט – את הכבלים גם ניתן לבחור באיכות טובה או פחות, כבלים באיכות טובה ישפרו את איכות הצפייה ויכולת הזיהוי במקרה הצורך. מיקום הכבלים גם קריטי – יש להעביר אותם בתעלות או בצינור בגובה על מנת שלא יהיה ניתן לחבל בהם.
  • מכשירי הקלטה ואחסון – חשוב לשקול את אורך ההקלטה שתרצו לשמור ובנוסף את אופן ההקלטה בין מקלט וידאו דיגיטלי אנגלוגי או מקליט וידאו ברשת. המצלמות והכבלים שיתאימו לסוגי מקלטים אלו עלולים להיות שונים אחד מהשני.

 

יתרונות של מערכת מצלמות האבטחה

היתרון המרכזי של מערכות מצלמות אבטחה הוא ההתרעה, כיום כמעט ואין עסק ללא מצלמות אבטחה ולכן עסק שייראה ללא ייתפס כמפוקפק וכקל לפריצה. עצם הימצאותם של מצלמות האבטחה מרתיע את הגנבים או הפושעים שהיו רוצים להיכנס לעסק שלכם. מצלמת אבטחה היא בנוסף כלי טובה לפיקוח על העובדים שלכם בזמן שאתם לא נמצאים, מצלמות שאתם יכולים להביט בהם מרחוק יאפשרו לכם לצאת מהעסק בנוחות ורוגע שאתם יכולים להיות עדיין בעניינים.

 

בחירת מערכת מצלמות אבטחה

בחירה המערכת צריכה להיות מבוססת על המחיר שהייתם רוצים להשקיע בפן האבטחה של העסק שלכם, חשוב לציין שלא כדאי לחסוך בתחום זה מכיוון שמצלמה איכותית שניתן לראות דרכה באיכות טובה תוכל לחסוך עבורכם כסף יקר אם זה שראיתם את העובדים שלכם פועלים בצורה שגויה מבלי לספר לכם, גניבות וכו'.

 

לסיכום,

אין שום סיבה למה לא להשקיע במצלמות אבטחה בעסק שלך, הימצאותם תוכל לפתור לכם כל כך הרבה בעיות שאפילו לא חשבתם עליהם, דברים רבים יכולים לקרות בעסק אם אתם שם ואם לא וברגע שיש לכם את הכול מוקלט אתם תהיו מכוסים לא משנה מה יקרה.

מעגל אבטחה

 

אולי יעניין אותך גם