איך לעצב את המשרד שיתאים בול לעסק שלכם

ההחלטה להקים משרד בדרך כלל מלווה בלא מעט דילמות ומשימות שאיתן צריך להתמודד. לדוגמה: איך נרצה שהמשרד ייראה? והאם יש דרך שבעזרתה נוכל להתאים את המשרד לאופי של העסק? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר טיפים חשובים בנושא.

 

החליטו איך צריך להיראות במשרד

עוד לפני שאתם עוברים בין אינספור חנויות שבהן תוכלו לקנות ריהוט משרדי כזה או אחר, כדאי יהיה לחשוב מה בעצם אתם מחפשים. האם המטרה שלכם היא ליצור משרד שייראה כמה שיותר מודרני? או שאולי כל שתרצו הוא ליצור משרד פרקטי, קטן וכזה שנעים לעבוד בו? יש לחשוב גם על השאלה כיצד העובדים יבצעו את עבודתם. כלומר, האם מדובר על משרד שהעבודה בו מתבצעת בקבוצות ובשיתוף פעולה? או שלכל עובד יש משרד קטן שבו הוא יושב שעות ומבצע את המשימות שלו? כל הנתונים האלה מאוד משמעותיים כי בסופו של דבר זה מה שיקבע איך תרצו שהמשרד ייראה ואיזה רהיטים תיקנו.

 

חשבו על החללים המשותפים

בדרך כלל במשרדים שונים יש גם חללים משותפים ולכל אחד מהם יש ייעוד אחר. כך לדוגמה ניתן לראות חללים משותפים כמו מטבחון, חדר ישיבות, חדר מנוחה או אפילו חדרי השירותים. יש לקחת בחשבון גם את כל האזורים המשותפים הללו, כי אם תוכלו לעצב גם אותם בצורה יפה ומיוחדת, זה כמובן רצוי. בסופו של דבר, כשאנחנו מנסים לענות על השאלה איך לעצב את המשרד כך שהוא יתאים בול לעסק שלנו, אנחנו צריכים לחשוב גם על העובדים ועל מספרם. ליצור משרד שהתחושה בו היא של צפיפות או משרד שאין בו אפילו מקום אחד שמעניק כמה רגעים של שקט ופרטיות לעובדים, זה לא מומלץ. למרות שיש משרדים שבהם העניין הוא לעבוד בצורה משותפת, בסופו של דבר כל אחד גם רוצה קצת פרטיות ואפשרות לשקט. לכן חשוב לקחת את הכול בחשבון ובהתאם לכך להתחיל לתכנן את הדברים.

 

כמה באמת תהיו מוכנים להשקיע בעיצוב המשרד?

עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון כשחושבים על עיצוב המשרד המושלם לעסק שלכם, זו השאלה כמה תהיו מוכנים להשקיע בעניין הזה. האם אתם חייבים לקנות את הרהיטים הכי יקרים שיש לעסק רק כדי להבטיח שהעובדים יעבדו בצורה נוחה או יעילה יותר? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מהשילוב שבין עיצוב מרהיב ומיוחד ובין מחירים נוחים, חשוב לתת את הדעת על הנושא הזה מראש. הרעיון הוא אומנם לעצב משרד יפה ונעים אך חשוב לא להכניס בשל כך את העסק שלכם לחובות. קחו בחשבון גם את העובדה שיש היום תחרות בין החנויות השונות שמוכרות ציוד וריהוט למשרדים כך ששווה להשקיע בהשוואת מחירים ולקנות הכול במקום זול ואיכותי.

משרד מעוצב

אולי יעניין אותך גם