איך להפיק תשלומי שכר לעובדים

אנחנו שומעים לא פעם על בעלי עסקים שתוהים איך הם יכולים להפיק תשלומי שכר לעובדים שלהם.

המעסיק שלנו במקום העבודה הנוכחי תהה גם כן לגבי עניין זה והוא שלח אותנו לבדוק את כל הפרטים בעניין.

אנחנו מודים שלא ממש התלהבנו מהרעיון בהתחלה כי חשבנו שמדובר בהליך מורכב, אבל ככל שהעמקנו בנושא, גילינו שמדובר בהליך די פשוט.

רוצים לדעת מה גילינו בנושא? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

רגע, מה עשינו כדי לגלות את המסקנות בנושא הזה?

לפני שנתחיל ונציין בפניכם איך אפשר להפיק תשלומי שכר לעובדים, אנחנו רוצים לציין בפניכם שערכנו בירור מעמיק בנושא. יצאנו לפגוש 3 מנהלי משרדים שונים:

  • מנהל משרד לעורכי דין
  • מנהל משרד לשיווק דיגיטלי
  • מנהל משרד בתחום ההיי טק

בכל פעם נפגשנו עם מנהל משרד אחר ושאלנו אותו איך הוא מפיק תשלומי שכר לעובדים והאם יש משהו שלדעתו חשוב שנדע בנושא. כעת, כשאתם יודעים מאיפה הבאנו את המידע, ניתן להמשיך.

 

אז איך מפיקים תשלומי שכר לעובדים?

אנחנו חשבנו שמנהלי המשרד הם אלו שיושבים בסוף כל חודש ומפיקים את תשלומי השכר לעובדים שלהם. לאחר כמה רגעים של שיחה, התברר לנו שטעינו. לכל אחד מהמנהלים הללו יש מחלקה שבה מתבצעת חשבות שכר. המחלקה היא זו שאחראית לכל הנוגע לתלושי המשכורת של העובדים. כך שהמנהלים צריכים בסופו של דבר רק לחתום על כל תלוש ולאשר אותו רגע לפני שהתשלום מועבר אל העובד.

 

מה עומד מאחורי חשבי השכר?

אם אתם מדמיינים את אותם חשבי שכר כשהם יושבים אל מול מחשב עם קבצי WORD שמצוין בהם את שעות העבודה של כל עובד ועובדת, אתם טועים. הדבר אולי היה נהוג בעבר, לפני הרבה שנים. היום, חשבי השכר מחשבים את המשכורות באופן נינוח וקליל הרבה יותר. כיום, נהוג לעשות שימוש בשעוני נוכחות שמאפשרים לראות בקלות כמה שעות עבודה היו לכל עובד ועובדת.

 

איך חשבי השכר מפיקים את תשלומי השכר?

במרבית מהמקרים, חשבי השכר יכולים להפיק את תשלומי השכר של העובדים תוך שימוש באפליקציה ייעודית. כזו שמאפשרת להם לראות באופן ברור את שעות העבודה של כל עובד. חשבי השכר אינם צריכים לשבת ולספור את שעות העבודה. הם פשוט רואים טבלה מסודרת שמאפשרת להם לראות את הפרטים הבאים:

  • שעת הכניסה למקום העבודה
  • שעת היציאה ממקום העבודה
  • סך השעות היומי
  • סך השעות החודשי

כך מתאפשר לחשבי השכר לסכם את סך השעות החודשי של העובדים בקלות ולהפיק תשלומי שכר ללא כל מאמץ.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך להפיק תשלומי שכר לעובדים, כך שנותר לכם רק להסתייע בחשבי שכר ובשעון נוכחות (שנכון לרגע כתיבת מילים אלו, חובה לעשות בו שימוש בכל עסק שהוא). מאחלים לכם הצלחה בהמשך.

מחשבון

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »