פיצויים בתאונות דרכים איך תדרשו אותם?

רבים מכם שהיו מעורבים בתאונת דרכים ומתמודדים עם פגיעה קשה שלה יש השלכות רבות מעוניינים לקבל פיצוי.

רבים מגישים תביעה לביטוח על תאונה ועל הנזק שנגרם להם חלקם מקבלים את מלוא הפיצוי ואילו חלקם אינם מקבלים כלל פיצוי למרות הפגיעה הקשה, או פיצוי חלקי שאינו ממלא את החסר בעקבות ההוצאות הגדולות לטיפול בתוצאות

התאונה.

אם אתם מעוניינים לקבל את מלוא הפיצוי המגיע לכם מחברות הביטוח, כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות ולפעול על פיהן.

 

תעדו את תאונת הדרכים

השלב הראשון הוא תיעוד של תאונת הדרכים, אז יש להקפיד לצלם את תמונות הרכבים המעורבים בזווית, שבה הם נמצאים על הכביש, וכן שלטים שיכולים לעזור להוכיח את הצדק שלכם, בנוסף לכך, יש לדאוג לתעד את פצעי התאונה במידה וקיימים, תמונות אלו יכולים לעזור במקרה של תביעה.

 

איתור עדים יכול לשנות את גובה הפיצוי

אם קיימים עדים לתאונה, בקשו מהם את הפרטים המלאים טלפון, כתובת, שם מלא  ותעודת זהות, אז במקרה הצורך תולו ליצור איתם קשר. לעיתים עדים יכולים לעזור לכם לקבל פיצוי גבוה יותר.

 

הזמנת תביעה מוקדם

רבים אינם יודעים כי לזמן הגשת התביעה ישנה משמעות רבה. תביעה שהוגשה מאוחר מידי לא תזכה למענה כלל ההתיישנות של תביעה לתאונת הדרכים היא עד 7 שנים.

 

פניה למשטרה משנה את מהות התביעה

חשוב מאד שלאחר התאונה תפנו אל המשטרה לצורך תיעוד התאונה. על מנת לקבל  אסמכתא שהיא אכן התרחשה. כמו  אישור זה יעזור לכם לקבל טיפול בבית החולים ללא תוספת תשלום.

 

תיעוד ושמירת הקבלות

פנו לטיפול רפואי מהר ככל האפשר גם אם אינכם מרגישים כלל כאב, וכמובן דאגו לתעד כל פנייה שלכם אל הרופא שמרו את כל הקבלות, לצורך התיעוד הרפואי במידה, ואתם מרגישים כאבים שונים יש לפנות אל הרופא ולתעד זאת.

 

הכי חשוב מגיע לך כסף

פנו אל עורך דין לענייני נזיקין מוקדם ככל האפשר, אז לפניה לעורך דין יש את היתרונות הבאים:

עורך דין יכול לעזור לכם למסור את המידע המהימן ביותר, שיעזור לכם, ובצורה המתאימה, וכך לקבל את מלוא הפיצוי שמגיע לכם.

 

מיצוי הזכויות הוא חלק בלתי נפרד

פניה לעורך דין יכולה לעזור לכם למצות את מלוא הזכויות

 

הגשת התביעה מספר כללי ברזל

הגשת התביעה לבית המשפט כוללת את הפרטים הבאים: פרטים אישיים של התובע, מינוי מומחים רפואיים, תחשיבי נזק, הוכחות. ניתן למצוא עורכי דין באתר: עו"ד יואב רונקין, עורך דין דיני ביטוח – תביעות ביטוח | תאונות דרכים | רשלנות עורך דין www.ronkinlaw.co.il.

לסיכום: מאמר זה מטרתו להסביר לכם, איך להגיש את התביעה בצורה הטובה ביותר? בין הנושאים שדוברו במאמר זה: תיעוד, זמן הגשה, פניה לעורך דין ותהליך התביעה בבית המשפט.

 

 

מאזניים

אולי יעניין אותך גם

עוד אורי גילת שיקום כלכלי
עריכת דין
צו שיקום כלכלי – מה זה אומר?

כאשר חברה מוצאת את עצמה בסערה פיננסית, ייתכן שיהיה צורך שמערכת המשפט תתערב ותספק נתיב להתאוששות. התערבות אחת כזו היא צו השיקום הכלכלי. בלוג אינפורמטיבי

קרא עוד »