2 עבירות המס הנפוצות ביותר

אנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם אנשים מוכרים יותר או פחות מבצעים עבירות מס שונות שגורמות להם לשלם על כך בדרך זו או אחרת. אבל יש לא מעט עבירות שטרם הגיעו אל האוזניים שלכם. יצאנו לבדוק מהן העבירות הללו שנחשבות לנפוצות ביותר וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו את הדרך שאפשרה לנו להגיע אל 2 העבירות הללו

כשהחלטנו שאנו כותבים את המדריך הנוכחי, היה לנו חשוב להציג בפניכם את העבירות הנפוצות ביותר ולא סתם עבירות אקראיות. אתם וודאי מבינים שכדי להציג בפניכם עבירות שכאלו, עלינו לבדוק את העניין באופן מקיף דרך האנשים עצמם. לכן, פרסמנו סקר שמאפשר לענות עליו באופן אנונימי ופנינו אל גורמים שונים בבקשה לענות עליו.

ציינו כי אנו כותבים מדריך שיעסוק בעבירות מס. כך שביקשנו בעצם לשמוע מטעם גורמים שנתפסו על עבירות אלו – להציג בפנינו באילו עבירות מדובר. מעל ל – 40 אנשים ענו על הסקר באופן אנונימי ואפשרו לנו לראות באופן חד משמעי כי יש 2 עבירות מס נפוצות ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהן.

 

תכירו את עבירת המס ה – 1 הנפוצה ביותר

העבירה הראשונה נקראת על ידי העוסקים בתחום כמו למשל עורך דין מע"מ כ – עבירה טכנית. זו עבירה שמפירה את החובה של הדיווח אל רשות המיסים. היא כוללת בתוכה כל מיני עבירות שונות, למשל:

  • אי הגשה של דו"ח שנתי במועד המתאים
  • אי הגשה של הצהרת ההון במועד שנקבע מראש
  • אי ביצוע של תיאום מס כפי שהיה נדרש ועוד

 

תכירו את עבירת המס ה – 2 הנפוצה ביותר

העבירה השנייה שנמצאה נפוצה גם כן נקראת לא פעם עבירת מס מהותית. סעיף 117 לחוק המע"מ מגדיר את העבירה הזו כהעברה של נכסים באופן מכוון כדי להימנע מתשלום של מס. כלומר, במצב שבו אדם חילק את הנכסים שלו כדי למנוע גבייה של מס שהחברה שלו חייבת בו או שהיא צפויה להתחייב בו בהמשך. מדובר בעבירה נפוצה שלא מדוברת הרבה בניגוד לעבירה הקודמת.

 

רוצים להימנע מעבירות מס?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם פועלים כחוק ונמנעים מעבירות מס שונות, עליכם לדעת כי ייעוץ מטעם עורך דין מוסמך בתחום המיסים והמע"מ יאפשר לכם להיות בטוחים. שכן, ליווי מטעם גורם מקצועי שכזה יגרום לכם לפעול לפי דרך הישר ולא להגיע למשל למצב שבו אתם עוברים על עבירת מס בשוגג. שכן, אף אחד לא יבדוק בהמשך אם ביצעתם את העניין במכוון או בטעות, זה לא מעניין את הרשויות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 2 עבירות המס הנפוצות ביותר שלא תמיד תשמעו עליהם בתקשורת. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, אתם צריכים פשוט לשים לב שאתם נמנעים מליישם אותן.

עבירות מס

אולי יעניין אותך גם

עוד אורי גילת שיקום כלכלי
עריכת דין
צו שיקום כלכלי – מה זה אומר?

כאשר חברה מוצאת את עצמה בסערה פיננסית, ייתכן שיהיה צורך שמערכת המשפט תתערב ותספק נתיב להתאוששות. התערבות אחת כזו היא צו השיקום הכלכלי. בלוג אינפורמטיבי

קרא עוד »