מה החשיבות של פתיחת קופת גמל להשקעה

מגיל צעיר אנחנו לומדים שחשוב לחסוך כסף היום בשביל שיהיה לנו כסף מחר. Piggy Bank או קופת חיסכון היא יצירה אהובה במיוחד על גננות ולא סתם. יצירה כזו מסייעת לגננות גם לפתח את היצירתיות של הילדים, וגם ללמד אותם דבר או שניים על חשיבה מורכבת ותכנון לטווח ארוך.

מה שנכון לנו בגן החובה – נכון לנו גם כשאנחנו בוגרים. השקעה בקופת גמל ובפנסיה היא קריטית לכל. לאחרונה התחילו הגופים הפיננסים בישראל לשווק אפיק השקעה חדש – קופת גמל להשקעה. בגלל שמדובר במכשיר חיסכון חדש יחסית, סביר להניח שאתם לא ממש מכירים אותו ואת היתרונות שלו.

ובכן, אל דאגה. אנחנו כאן בדיוק בשביל להסביר לכם מה זה קופת גמל להשקעה, למה חשוב לפתוח אחת כזו ואיך בוחרים אותה. את כל המידע הזה תוכלו למצוא בטקסט שאתם קוראים ממש עכשיו.

 

מה זה קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעות היא בעצם מכשיר חיסכון. קופת גמל להשקעה מאפשרת לכם להפקיד כספים לקופת גמל, ממש כמו זו שמקבילה לקרן הפנסיה שלכם. ההבדל המרכזי בין קופת גמל להשקעה לקופת גמל "רגילה" הוא שניתן למשוך את הכסף שמצטבר בה ללא "קנס" בכל עת, אפילו לפני שהגעתם לגיל הפרישה.

 

למה חשוב לפתוח קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה מסייעת לכם בפיזור הסיכונים שלכם. כדי להבטיח את העתיד שלכם מבחינה כלכלית, כדאי לכם להשקיע במספר אפיקי השקעה שיבטיחו לכם הכנסה בעתיד. חשוב לפתוח קופת גמל להשקעה כדי לדאוג לעתיד שלכם, הן בטווח הארוך והן בטווח הבינוני.

 

איך בוחרים קופת גמל להשקעה

כדי לבחור קופת גמל להשקעה, אתם צריכים לעשות השוואה בין הגופים הפיננסים השונים. ההשוואה הזו תכלול כמובן את היקף הרווח השנתי של הגופים השונים, גובה העמלות וטיב השירות שאתם מקבלים. ניתן גם לפנות למתכנן פיננסי שיעשה את כל העבודה הזו בשבילכם.

 

סיכום

לסיכום, קופת גמל להשקעה היא מכשיר חיסכון נהדר ואפיק השקעה מומלץ מאוד עבור עתידכם. פנו עוד היום לחברות המובילות בשוק כדי לקבל הצעה, או למתכנן פיננסי שיעשה את העבודה הקשה בשבילכם.

גמל להשקעה

אולי יעניין אותך גם

קבוצות שוק ההון
פיננסים
הכירו את קבוצת הראל שוקי הון

הראל שוקי הון היא אחת מקבוצות הפיננסים המובילות בישראל, עם נכסים מנוהלים בהיקף של למעלה מ-300 מיליארד שקל. הקבוצה מציעה מגוון רחב של שירותים פיננסיים

קרא עוד »
הסכם רכישה
פיננסים
מהו הסכם רכישה?

רכישת נדל"ן או כל פריט בעל ערך גבוה כרוכה בהתחייבות כספית משמעותית. כדי להבטיח בהירות והגנה לשני הצדדים המעורבים, נעשה שימוש בהסכם רכישה המכונה גם

קרא עוד »
ביטקוין
פיננסים
איך קונים ביטקוין?

בשנים האחרונות, ביטקוין צבר פופולריות עצומה כמטבע דיגיטלי מבוזר. בתור מתחילים, הבנת היסודות של ביטקוין והידיעה כיצד לקנות אותו, יכולה להיות משימה לא פשוטה. מאמר

קרא עוד »