3 סיבות מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית

חשבתם פעם על השקעת נדל"ן בארצות הברית? אין זה סוד שישראלים רבים מנסים להגדיל הכנסה בדרכים יצירתיות, כתוספת לעבודת היומיום. המשק הישראלי הוא מאתגר מאוד ודורש מאנשים רבים המעוניינים להגדיל הכנסה, לחשוב מעט מחוץ לקופסה. דרך מצוינת להביא משכורת נוספת הביתה, היא באמצעות השקעה בנדל"ן.

עם זאת, במדינת ישראל הקטנה ישנו קושי ממשי להניב רווחים מהשקעות בנדל"ן, וזאת לאור ההשקעה הראשונית הגבוהה הנדרשת, שאינה בהישג יד למרבית הישראלים. אופציה נוספת שהולכת ונהיית נפוצה יותר בשנים האחרונות, היא השקעה בנדל"ן בארצות הברית. במאמר זה נפרוש בפניכם בקצרה, את שלוש הסיבות העיקריות שישכנעו אתכם שהשקעה בנדל"ן בארצות הברית, היא ה-דרך הטובה ביותר להניב רווחים נוספים, וזאת בקלות רבה.

 

השקעה ראשונית במחיר נמוך ונגיש באופן יחסי

כפי שנכתב לעיל, הרי שמרבית הישראלים לא יכולים להשקיע בנדל"ן בישראל, מפאת המחירים הגבוהים. בארצות הברית לעומת זאת, אין זה המצב, שהרי באזורים מסוימים ניתן לרכוש נכסים שווים במחירים נמוכים באופן משמעותי. למרות שישנה מגמת עלייה מסוימת בשנים האחרונות במחירי הבתים, עדיין מדובר בהשקעה כלכלית נמוכה יחסית ונגישה לרבים. עוד נציין, כי לעתים חבירה לשותף אחד או שניים נוספים, תאפשר לכם להשקיע סכום כסף נאה ולהשיג תשואות מכובדות בהתאם.

 

השכרת נכס לשכירות – הכנסה יציבה ובמגמת עלייה

בארצות הברית, משקי בית רבים מתגוררים בשכירות לאורך שנים רבות. הדבר נובע ממספר גורמים עיקריים, כאשר אחד הגורמים העיקריים הוא משבר הבנייה הדרמטי שהתרחש בין השנים 2007 – 2012, שהוביל לכך שמלאי הבתים הזמין למכירה קטן מאוד. המלאי הקטן של הבתים למכירה, הוביל משפחות רבות להתגורר לאורך זמן בשכירות, אם מפאת מחסור בבתים ואם מפאת חוסר התאמה של הבתים הזמינים. עניין זה הוביל לכך שישנו ביקוש תמידי לבתים בשכירות, והדבר אף מוביל לעלייה במחירי השכירות בנכסים הטובים, כך שאין חשש שנכס יעמוד ריק ולא יניב הכנסה.

נדל"ן בארצות הברית השקעה ללא מאמץ

ביחס לחלופות השקעה אחרות הנמצאות בשוק, השקעה בנדל"ן בארצות הברית היא אחת מהחלופות הטובות ביותר, הן לאור היתרונות שצוינו לעיל, והן לאור המאמץ המועט שנדרש מהמשקיע. ראשית חשוב לציין, כי אחת הסיבות שהשקעה בנדל"ן בארצות הברית היא קלה, היא לאור העובדה שישנה שקיפות רבה בתחום זה, דבר שהופך את ההליך לפחות מסובך. בנוסף לכך, ניתן למצוא בשוק חברות רבות שעוסקות ופועלות בתחום, אשר יכולות לסייע לכם להשקיע את כספכם ברווח מניב, זאת מבלי שתידרש מכם כל תחזוקה או מאמץ. כך, תוכלו להמשיך ולעסוק בעיסוקי היומיום, מבלי להקדיש זמן ומחשבה לעניין, אך הכסף ימשיך לתקתק ולהניב רווחים עבורכם.

מתעניינים בהשקעה רווחית שלא דורשת מכם מאמץ? פנו אלינו במסאמריקה ונשמח לסייע ככל הניתן, על מנת ללוות אתכם להשקעה הטובה ביותר בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם.

בחור עם משקפת מדמיין בית

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »