מוכרים את המשרד? יש לנו אתר בשבילכם

אם אתם מתכננים למכור את המשרד בקרוב וחוששים מכאב ראש, כדאי שתשאירו את הכדורים בצד. פשוט כי קריאת המדריך הנוכחי תפחית ב – 100% את הסיכוי שיהיה לכם כאב ראש מההליך הזה. עצרו הכול ותקדישו את ה – 4 דקות הקרובות לקריאת המדריך הנוכחי שישנה לכם את החיים ויאפשר לכם למכור את המשרד בקלות.

 

תכירו את הגורמים שהכירו לנו את האתר המדובר

רגע לפני שנציג בפניכם את האתר המדובר שלשמו התכנסנו כאן היום. כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שישבנו על בירה עם חברים מהצבא ושיתפנו אותם בתחושת הדיכאון שאפפה אותנו כשידענו כי עלינו למכור את המשרד. הסברנו שמדובר בהליך מורכב שעשוי לקחת זמן רב ואין לנו את הכוחות להתמודד עם זה.

לא היינו צריכים להגיד עוד מילה בנושא, פשוט כי כל מי שהיה מסביבנו שלף את הפלאפון והציג בפנינו את האתר הטוב ביותר בתחום. מאז הספקנו להעלות לאתר זה את המשרד שלנו ולמכור אותו. כך שהבנו שעלינו לכתוב מדריך בנושא שיעלה את המודעות בתחום ויקל על אחרים שמתכננים למכור את המשרד שלהם בקרוב.

 

תכירו את האתר שיאפשר לכם למכור את המשרד בקלות

אם אתם מתכננים למכור את המשרד שלכם, כדאי שתדעו שעליכם להיכנס אל אתר נדל"ן שנחשב לטופ של הטופ במכירת משרדים. הרי זה ידוע שיש לא מעט אתרים שקל למצוא בהם משרדים למכירה, אבל לא כל אתר מאפשר למכור משרד בקלות. אנחנו הגענו לאתר שנקרא "זירה 1" והוא אפשר לנו למכור את המשרד שלנו (תקשיבו טוב!) תוך שבוע בלבד.

 

איך מכרנו את המשרד תוך שבוע?

חשוב לנו להסביר את העניין באופן מעמיק עבור הסקפטיים שביניכם. את המשרד שלנו הצלחנו למכור תוך שבוע בלי כאב ראש ובלי סיבוכים. פשוט נכנסנו אל האתר והזנו בין היתר את הפרטים הבאים:

  • כתובת המשרד
  • מספר החדרים
  • גודל במ"ר ועוד
  • מספר טלפון ליצירת קשר

כמובן שגם צירפנו תמונות שצולמו על ידי צלם מקצועי למודעה. תוך חצי שעה בלבד קיבלנו גל של פניות והפונה ה – 3 הוא זה שהתעקש לחתום על חוזה במקום.

 

רוצים גם אתם למכור את המשרד בקלות?

אם אתם רוצים למכור את המשרד שלכם במהירות וללא בעיות, אתם צריכים להיכנס אל האתר זירה1 ולהעלות בדיוק כמונו את כל הפרטים שיופיעו שם. שימו לב – מדובר באפשרות די קלה ליישום, גם אם זו הפעם הראשונה שאתם מפרסמים משרד למכירה. אם תסתבכו, אתם תמיד יכולים לפנות אל נציג מטעם האתר שיסייע לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו למכור את המשרד שלכם באופן הנוח ביותר. כעת, כשאתם מכירים את זירה1 נותר לכם רק להיכנס לאתר וליישם את הנכתב לעיל. בהצלחה!

משרדים למכירה

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »