מהו פרויקט חוף התכלת והאם ניתן להצטרף אליו

השקעה בפרויקטים של בנייה אלו ההשקעות שמניבות הכי הרבה תשואה. אולם, אנשים רבים לא מכירים את הפרויקטים השווים שמניבים תשואה משתלמת זו. אנחנו פה כדי לספר לכם על אחד מהפרויקטים המצליחים ביותר שיש בזמן זה בישראל – חוף התכלת. פרויקט זה מבוקש מאד ולכן לאנשים שרוצים להשקיע בקרקעות בצורה משתלמת, זה המקום לקרוא עוד ולהבין.

 

פרויקט חוף התכלת מידע כללי

פרויקט חוף התכלת בהרצליה ממוקם בין המרינה בהרצליה לבין חוף מנדרין. זהו שטח שהפרויקט בו כבר בשלבי תכנון מתקדמים ומקודם על ידי עיריית הרצליה עצמה. זהו שטח בנייה של 2200 דונם שנועד לבניה רוויה. חברת שבירולנד שהבעלים שלה הוא מאיר צ'צ'קס שנחשב אוטוריטה בתחום הנדלן והבניה היא אחת מהחברות נדלן היחידות שעדיין מספקות קרקעות למשקיעים באזור המרכז.

זהו לא פרט שלו, וכעת נסביר מדוע פרויקט חוף התכלת כה מבוקש. יש לזכור כי ככל הנראה בשנים הקרובות לא תראו פרויקטים בסדר גודל זה, ולכן אנשים שחשוב להם להשקיע בנדן איכותי ויוקרתי קופצים על ההזדמנות להשקיע בפרויקט חוף התכלת.

 

מדוע הפרויקט אטרקטיבי

הפרויקט הא פרויקט בניה שמתבצע בין הרצליה לתל אביב. במיקום אלו כמעט ואין פרויקטים שמאושרים, זאת משום שהבניה באזור זה כבר קיימת. אולם, באזור זה יש הרבה יותר ביקוש מהיצע לדירות, ולכן ברגע שהפרויקט יסתיים, היחידות שנבנו יחטפו תוך שניות. לכן, הקרקעות שם מהוות קרקע פורייה למשקיעים בנדל"ן ובקרקעות.

 

עליית מחירי הנדל"ן

לאלו שעוקבים אחר מחירי הנדלן יודעין כי זה לא סוד שהמחירים באזור תל אביב והרצליה נמצאים בעליה מתמדת. לכן, ההשקעה הזו היא אחת ההשקעות הבטוחות ביותר שניתן למצוא. עליית מחירי הנדלן משרתת את המשקיעים כך שיכולים להשקיע בבטחה באזור חוף התכלת.

 

האם ניתן להצטרף לפרויקט

חברת שבירו לנד שנחשבת אוטוריטה בתחום הנדלן, מציעה כיום עתודות קרקע אחרונות ביותר במתחם חוף התכלת. החברה מקצועית ואמינה, ולכן אם אתם לא בטוחים האם וגם איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה כדאי להתייעץ איתה והיא תדע להכווין אתכם ולהמליץ לכם כיצד לפעול נכון.

 

התקדמות האישורים

יש לזכור כי פרויקט זה מקודם על ידי עיריית הרצליה. כאשר פרויקט מקודם על ידי העיריה המשמעות היא שההתעכבות בדרך שלעיתים קורית בעסקי הקרקעות לא תקרה. העיריה נותנת אישורים והפרויקט קיבל את אישור הועדה המחוזית כך שלא נראה משהו באופק שיכול לעצור פרויקט זה.

מאחר שהפרויקט מהווה פוטנציאל מסחר מעולה בעבור העיריה, זאת משום שהפרויקט עתיד להשביח את איכות העיר, העירייה נותנת חשיבות רבה לפרויקט ופועלת רבות כדי לקדמו. כל אלו גורמים לפרויקט חוף התכלת להיות בתנופה אדירה ובהתקדמות טובה.

 

למה כדאי לשים לב כשמשקיעים בפרויקט מסוג זה

חשוב לראות בפרויקט מסוג זה שאתם בוחרים בחברה אמינה, שמבינה בעסקים מסוג זה. רצוי להתייעץ עם משקיע שכבר בחר בחברה בעבורו ולשמוע את דעתו על ההשקעה. בנוסף, בעיתונות מזכירים חברות לטובה או לרעה פעמים רבות. חפשו בהיסטורית העיתונות האם החברה מוזכרת. במידה ומוזכרת בדקו האם היא מוזכרת לחיוב או לשלילה.

 

סיכום, והמשך דרככם בעולם ההשקעות

השקעה בפרויקט חוף התכלת היא הזדמנות שככל הנראה לא תחזור על עצמה. כפי שאמרנו, הפרויקט בתנופה אדירה ונמצא במיקום האטרקטיבי ביותר שניתן לבנות בו כיום בשטח ישראל. לכן, אם אתם חושבים להשקיע בפרויקט, כנראה שישתלם לכם להשקיע בפרויקט חוף התכלת היוקרתי שיכול להניב לכם תשואה אדירה מההשקעה שלכם.

חוף התכלת

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »