למה כדאי להשקיע בארה"ב?

לאחרונה התחלתם לחשוב על השקעה בנדל"ן בחו"ל? אתם מתבלטים האם ארצות הברית היא יעד טוב? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות בנושא.

 

מה צריך לדעת כשחושבים על השקעה בארה"ב?

כשמתחילים לחשוב ברצינות על השקעות נדל"ן בארה"ב צריך להיות מודעים לא רק ליתרונות של עסקה כזאת אלא גם לקשיים שזה עלול להביא. לדוגמא, האם ידעתם שכמעט בכל מדינה יהיה עליכם לשלם מיסים נוספים רק כי אתם זרים שמגיעים להשקיע? כמו כן, כמובן שגם מציאת הנכס שלכם בארה"ב זו תהיה משימה לא קלה בכלל, שכן יש כל כך הרבה אזורים שבהם תוכלו לבחור להשקיע. כשלא מכירים את האזור מקרוב ובאופן מלא, בחירת הנכס המניב ביותר עלולה להיות מורכבת. מצד שני, אתם יכולים להיעזר היום במומחים וכך לחסוך לעצמכם לא מעט זמן, התעסקות והרבה טעויות מיותרות. כמו כן, חשוב להבין שכאשר מדברים על השקעות נדל"ן בארצות הברית, למעשה מדברים על השקעות שיכולות להניב רווחים משמעותיים ביותר. לכן ברור מדוע עוד ועוד ישראלים בוחרים לעשות זאת והגיע הזמן שגם אתם תחשבו על כך ברצינות.

 

איך לבחור חברת נדל"ן מובילה שתעזור לכם?

ראשית, כדאי לדעת שבמגזין מולטי פמילי תוכלו למצוא מידע רב ואינספור טיפים אודות נסיעות והשקעות שונות בארצות הברית. שנית, אם תעשו חיפוש מהיר אתם תראו שיש לא מעט חברות שעוסקות בימינו בנושא של השקעות לא רק בארצות הברית, אלא גם במקומות אחרים בעולם. מצד אחד זה חיובי, כי זה אומר שאם אתם רוצים לפנות אל חברה כזאת יש לכם בחירה מגוונת. מצד שני, זה בדיוק מה שהופך את העניין להרבה יותר מורכב, כי איך ניתן לבחור חברה טובה יותר מאחרת? ההמלצה שלנו היא לבדוק לא רק כמה עמלה תשלמו על השירות הזה, אלא בעיקר – האם זו חברה שהמומחיות שלה היא נדל"ן בארה"ב? והאם הלקוחות האחרים של אותה חברה ממליצים על שירותיה?

 

ניהול נכסים בחו"ל

מעבר לכל היתרונות של השקעה בארה"ב, צריך להיות מודעים גם לקשיים שצעד כזה מביא איתו. לדוגמא, איך מנהלים נכס בחו"ל כשלמעשה אנחנו נמצאים כל כך רחוק? לא מדובר על עניין פשוט והקושי יכול לבוא לידי ביטוי בלא מעט רגעים ומישורים. האם בכל פעם כשתרצו להחליף את השוכרים ולמצוא דיירים חדשים תצטרכו לנסוע בעצמכם לארצות הברית? והאם, במידה ותהיה תקלה כלשהי, יהיה עליכם לנסות לטפל בכל הדברים בשלט רחוק? התשובה היא כמובן לא, וכדאי שתדעו מודעים לכך. יש היום לא רק חברות שיכולות לעזור לכם לבחור את ההשקעה הכי טובה בארצות הברית, אלא קיימות גם חברות לניהול נכסים. אומנם תצטרכו להפריש משכר הדירה שתקבלו לאותה חברה מנהלת סכום מסוים בכל חודש על שירותיה, אך זה בהחלט ישתלם לכם. כאשר חברה מקצועית מנהלת את הנכס שלכם בחו"ל אתם יכולים לישון בשקט ולכן שווה לחשוב בחיוב על האפשרות הזאת.

 

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »