השקעות נדל"ן בארה"ב – איך תעשו את זה נכון

בשנים האחרונות שוק הנדל"ן בארה"ב מפתח סקרנות רבה מצד הקהל הישראלי כתוצאה מעליית המחירים החדה שחווה הנדל"ן בישראל ואחוזי התשואה הנמוכים שהוא מציע וכתוצאה מהמשבר הכלכלי שפרץ בארה"ב בשנת 2008 והביא לירידת מחירים משמעותית בשוק הנדל"ן בארה"ב וחשף הזדמנויות עסקיות מצוינות למשקיעים זרים וביניהם – ישראלים.

 

מאפייניו של שוק הנדל"ן האמריקאי

כאשר ברצונו של משקיע להשקיע את כספו בשוק נדל"ן הנמצא לא במדינתו וזר לו, עליו להכיר שמאפייניו שונים משמכיר. ראשית, אנו ממליצים להגיע להחלטת השקעות נדל"ן בארצות הברית עם ליווי מלא של המתמחה בשוק האמריקאי. ארצות הברית היא מדינה ענקית ובתוכה מתחלקת לתתי שווקים רבים. ככל הנראה, השקעה במדינת ניו יורק לא תהיה דומה להשקעה במדינת פלורידה. כאשר גם בתוך מדינה כלשהי, ניו יורק לצורך הדוגמא, ישנם ערים שונות בהן המצב הסוציו-אקונומי שונה, הפשיעה באזור, רמת ההגירה ועוד אינספור פרמטרים שחייבים להתחשב ולהכיר אותם. לכן חשוב מאוד להגיע להשקעה בארצות הברית יחד עם ליווי המתמחה בשוק הנדל"ן האמריקאי ומכיר את כלל מאפייניו.

 

אפשרויות ההשקעה בנדל"ן האמריקאי

בארצות הברית בדומה לישראל, קיימות כמה אפשרויות בטווח ההשקעה ובסוג ההשקעה. בטווח ההשקעה יש אפשרות של טווח לזמן קצר עד כמה שנים בודדות או השקעת טווח הארוך , היכולה להגיע עד עשרות שנים תוך הכנסת תשואה קבועה ורווחית במשך שנים וכאשר בסוג ההשקעה קיימות כמה אפשרויות שונות ולהן מאפיינים שונים. לדוגמא, רכישת בית פרטי בו מתגוררת משפחה אחת בעל יתרון בכך שהמשקיע הוא הבעל היחידי של הנכס ולא תלוי בגורמים זרים ומבלי הוצאות נלוות לוועד הבית.  לעומת, רכישת דירה בבניין בה השכנים או בעלי הנכס יכולים להשפיע באופן מובהק על איכות הדירה שלך וקיימות הוצאות תחזוקה או הוצאות הוועד של הבניין. גם בנושא זה, חשוב להגיע עם ליווי המתמחה באותו השוק המקומי, שיכיר את אזור ההשקעה, ידע לבדוק על השכנים וכמובן על הביקוש באזור לסוג הנכס.

ולסיכום, השקעות בנדל"ן בארצות הברית יכולות להיות קלות מאשר בארץ ורווחיות בהרבה.  אך אין לזלזל כאשר נגישים להשקיע במדינה זרה, זהו שוק בעל מאפיינים שונים משאנו מכירים ואין חשוב מלגשת להשקעה מסוג זה עם ליווי מלא שחי ונושם את שוק הנדל"ן האמריקאי. שוק הנדל"ן האמריקאי מלא בתתי שווקים, ליווי מקצועי יכול לדעת בדיוק איזה טווח וסוג של השקעה מתאימים בכל תת שוק, מה צורך האוכלוסייה המקומית ומה הסיכונים והיתרונות הקיימים בכל תת שוק, אלו דברים חשובים שיכולים לקבוע אם ההשקעה שלנו תצליח בגדול או תיכשל.

 

בית וכסף

 

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »