הכירו את התהליך של רכישת דירה יד 2 בקפריסין

עבור ישראלים רבים, רכישת דירה היא ביטוי להצלחה כלכלית ולביטחון כלכלי. אך כששוק הנדל״ן הישראלי רק ממשיך להתייקר והתשואות אינן מספקות, הישראלים חייבים למצוא אלטרנטיבות להשקעה משתלמת מעבר לים. אחד היעדים המבוקשים ביותר להשקעות בשנים האחרונות הוא קפריסין. כן כן, מדינת הבטן גב יכולה להציע לכם הרבה מעבר לחופשה, ודווקא שם כדאי לקנות דירה, ולא סתם דירה – דירה יד 2.

 

למה דווקא דירה יד 2?

לפני שבוחרים את הנכס שבו תשקיעו את רוב ההון העצמי שלכם, מומלץ להתבונן ולחקור את כל האופציות שפתוחות בפניכם. בקפריסין תוכלו למצוא מגרשים ריקים, וילות חדשות מהניילונים ומשרדים להשכרה. אך השוק גם מלא דירות בקפריסין יד 2, וככל שהמבחר יותר גדול, כך גם הסיכוי למצוא את הנכס הטוב ביותר בעיניכם גדל.

אז אם גם אתם הבנתם שלרכוש נכס בקפריסין זה הצעד הכלכלי הבא שלכם, בואו נבין – איך עובד התהליך של רכישת דירה יד 2 בקפריסין?

 

השלב הראשון – הכל מתחיל בבחירה

כמו כל החלטה בחיים, תהליך הרכישה של דירה בקפריסין מתחיל בחיפוש אחר הדירה המושלמת ובחירתה. כדי להגיע לנכס המושלם, עליכם להגדיר קודם כל – מה הוא הנכס המושלם בשבילכם? מיקום, גודל, תשואה, מחיר ועוד מאפיינים שתוכלו להגדיר בעצמכם אך כמובן שגם מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום. ברגע שתבינו מה חשוב לכם בנכס, תוכלו לבחור אחד שתהיו שלמים איתו.

 

השלב השני – ללכת לראות בעיניים

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אבל בימינו המילים האלה יכולות לשקר. אין תחליף לסיור מקדים בשטח לפני שמחליטים שאכן מבצעים את הרכישה. בשום פנים ואופן אל תסתמכו על תמונות בלבד, תלכו לראות את הדברים בעיניים ועל הדרך גם תוכלו להרוויח טיול קטן בקפריסין.

 

השלב השלישי – חוזה מקדים

אם לאחר הסיור ראיתם כי טוב ואתם מעוניינים להמשיך בתהליך הרכישה, בשלב השלישי תצטרכו לחתום על חוזה מקדים שיבטיח שהנכס בו התעניינת שמור לכם לשנה הקרובה.

 

השלב הרביעי – פתיחת חשבון

בשלב הזה תצטרכו לפתוח חשבון בנק בבנק בקפריסין. דרך הבנק יועברו כל התשלומים שאתה נדרש לשלם למוכר.

 

השלב החמישי – רישום מסמך והשלמת יישובים ההדדיים

בשלב הזה תרשמו את הנכס בטאבו על שמכם מה שיהווה אישור על זכות הבעלות שלכם על הנכס עד שתהיו הבעלים החוקיים שלו. לאחר מכן, תוכל להעביר את התשלום ישירות למוכר, אך רק לאחר שתקבל פטור מתשלום מע״מ מכיוון שדירות יד 2 בקפריסין פטורות ממע״מ.

 

השלב השישי – הבית שלכם

לאחר שהעברתם את כל התשלום, הנכס יירשם על שמכם ותהיו הבעלים החוקיים שלו מעתה.

 

תמיד טוב שמישהו לצידך

רכישת דירה היא תמיד דבר לא פשוט, אך רכישה בארץ זרה היא קשה אף יותר. לכן מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום שידעו להגיד לכם בדיוק מה הזכויות ומה החובות שלכם כאשר אתם רוכשים דירה יד 2 בקפריסין.

דִירָה

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »