האם ההשקעה בנדל"ן ביוון נחשבת משתלמת?

השקעה היא למעשה העברה של סכום כספי כלשהו, למקור אחר, בכדי לייצר הכנסה מסוג תשואה, המוכרת גם בשם "הכנסה פירותית", וגם בכדי לייצר הכנסה מסוג הגדלת ערכה של ההשקעה, הקרויה גם "הכנסה הונית". כיום אנשים רבים משקיעים יותר ויותר, עם עליית הפופולאריות של ההכנסה הפאסיבית.

יותר מכך, ההשקעה בנדל"ן עלתה גם היא בשנים האחרונות, בעיקר בעקבות האינפלציה המשתוללת במשק הישראלי – אנשים הבינו שכדאי להם להשביח את כספם במקום שערכו יישחק כאשר הוא יושב בעובר ושב של חשבון הבנק. בין ההשקעות המובילות ביותר בשוק כיום נמנית גם ההשקעה בנדל"ן ביוון – האם היא משתלמת? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

דווקא יוון, דווקא עכשו

יוון משמשת מזה שנים רבות יעד תיירותי פופולארי במיוחד להמוני ישראלים – המוזיקה הים תיכונית, המאכלים הנפלאים, החום האנושי בה ואולי גם הקרבה הגדולה גאוגרפית לביתנו בישראל, מושכים אותנו אליה שוב ושוב מדי שנה. אך יוון משחקת כעת תפקיד נוסף בכל מה שנוגע לישראלים – יעד נדל"ן חם במיוחד.

השקעות נדלן

אילו סוגי נכסים יש לקנות ביוון?

השקעות נדלן ביוון מציעות לכם מגוון אפשרויות – כיום יוון מציעה מגוון דירות במחירים ששוק הדירות הישראלי, השוכן ממש בקרבה אליה, לא הכיר מזה שנים רבות. ניתן למצוא דירות באתונה או במיקונוס במחירים של כ- 150 אלף אירו. נוסף על כך, היצע הדירות ביוון יחסית גדול והמחירים זולים באופן יחסי.

אם הינכם מעוניינים להשקיע באופן עסקי, תוכלו לנצל את העובדה שיוון הינה ייעד תיירותי פופולארי במיוחד ועל כן להשקיע במלונות או בדירות להשכרה ביוון. תוכלו להשקיע גם באופן פרטי כמובן ולרכוש דירות מגורים, או אפילו להשקיע בקרקעות או בחלקות של בתי מלון עתידיים או כאלו בשיפוץ. נכס נוסף שרבים משקיעים בו ביוון לאחרונה הוא בנייני משרדים, או בנייני משרדים המוסבים לבנייני מגורים.

השקעות נדלן

למה חשוב לשים לב כאשר משקיעים ביוון?

ראשית, כדאי לדעת כי תהליך עסקאות הנדל"ן ביוון אורך לא מעט זמן, בניגוד לעסקאות אלו בישראל. על כן, קחו בחשבון שייתכן שמהרגע שתטוסו ליוון על מנת לראות את הנכס המדובר ועד שתחתמו על העסקה – יעבור זמן מה.

נוסף על כך, מוכרי נדל"ן רבים אינם מנוסים בתחום משום שנכסים רבים ביוון עוברים בירושה משפחתית ועל כן סביר להניח כי תנהלו את המשא ומתן עם צאצאי מומחי הנדל"ן, ולא עם המקצוענים עצמם. אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס בנוי, תידרשו לוודא את התאמת הבנייה להיתרי הבנייה.

על כן, השקעה בנדל"ן ביוון יכולה להיות משתלמת עבור רבים, כל עוד הפרטים שציינו לעיל ידועים לכם ואתם מוכנים לקחת אותם בחשבון לאורך כל התהליך. נוסף על כל אלו, תצטרכו לדאוג לגולדן ויזה ברשותכם. גולדן ויזה הינו מסמך המונפק על ידי רשויות יוון והוא מעניק לתושבי מדינה שלישית את הזכות להישאר בגבולות המדינה באופן חוקי.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, השקעות בנדל"ן ביוון יכולות להניב תשואות נאות ולספק לכם הכנסה פסיבית מצוינת לצד הזדמנות לטוס לחופשה ולעבודה בו זמנית, וכל זה תוך מרחק טיסה קצר. לצד זאת, יש לשים לב לכל הפרטים החשובים הנוגעים להשקעה בנדל"ן ביוון ולראות שכל אלו אכן משתלמים עבורכם.

השקעות נדלן

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »