איך תמכרו את הדירה שלכם בקלות עם התמורה הגבוהה ביותר

העסקה הפיננסית החשובה ביותר שרוב האנשים עושים בחייהם היא מכירת דירה.

דירה היא לא רק הבית בו גרנו תקופה משמעותית בחיינו, אלא לרוב גם הנכס בעל הערך הכלכלי הגבוה שנמצא בבעלותנו.

אם תבחנו עסקאות נדל"ן תוכלו לראות שדירות בעלות מאפיינים דומים לעיתים נמכרות במחירים שונים, ובמקרים רבים את אותה הדירה תוכלו למכור תמורת סכום כסף רב יותר.

כיצד עושים זאת? מספר טיפים

 

קודם כל נגדיר יעדים של תהליך מכירת הדירה

באופן כללי, אלה היעדים בכל עסקת מכירת נדל"ן:

  1. השגת המחיר הגבוה ביותר לשם הגדלת הרווח ממכירת הדירה למקסימום האפשרי.
  2. תהליך מכירה פשוט ואפקטיבי עם מינימום תקלות וטעויות.
  3. תהליך מכירה מהיר בו אתם צריכים להשקיע כמה שפחות משאבים עבור התמורה הגבוהה ביותר.
  4. תשלום כמה שפחות מיסים במסגרת תהליך מכירת הדירה.

 

דרשו סכום סביר וריאלי עבור הדירה

אחת הסיבות הנפוצות לכך שעסקאות נדל"ן מתעכבות הן בגלל תמחור מופרז ופעמים רבות לא מקצועי. בעיקר כשאנשים גרו בנכס אותו הם רוצים למכור, הם לעיתים נוטים להעריך אותו בצורה סנטימנטלית ולא באופן ריאלי. צרכנים עושים סקר שוק, ואם הדירה שלכם מתומחרת באופן לא סביר פשוט לא יקנו אותה מכם – או שיקנו לאחר זמן רב ובמקרים רבים תצטרכו להתפשר על המחיר כך או כך. לכן מומלץ להעריך את שווי הדירה באופן מקצועי, וזאת ניתן לעשות באמצעות מתווכים, שמאי מקרקעין ומאגרי מידע ממשלתיים.

 

שווקו את הדירה בצורה רחבה אך באופן חכם וממוקד

אל תסתפקו בשיווק מצומצם בחוג החברים הקרוב לכם – שווקו את הנכס בצורה הרחבה ביותר שניתן כדי ליידע רוכשים פוטנציאליים על מכירת הנכס. עם זאת, חשוב לעשות זאת בצורה ממוקדת ולשווק את הדירה לקהל יעד רלוונטי ולא לבזבז זמן וכסף על קהלים שכנראה הדירה לא תתאים להם.

 

שדרוגים פשוטים יכולים להקפיץ ערך הדירה

צביעת קירות או שיפוצים קלים בעלות של אלפי שקלים יכולים להעלות את ערך הדירה שלכם. בנוסף, שמירה על סדר בבית כשהקונה הפוטנציאלי נכנס אליו יכולה לעזור. נסו לחשוב דרך עיני הקונה, וכיצד דברים הנמצאים בשליטתכם יכולים להשפיע על התרשמותו מהנכס.

 

התנהלו באופן ידידותי מול קונים פוטנציאליים

מומלץ להימנע מגישה נוקשה ועיקשת שמשדרת לקונה שהוא לא חשוב לכם ומבחינתכם הוא יכול ללכת – כי יתכן וזה מה שהוא יעשה. בסופו של דבר המטרה היא למכור את הדירה, ולשם כך עלינו להיות נחמדים למתעניינים וידידותיים.

 

היעזרו בשירות תיווך מקצועי

מכירת דירה זה לא תהליך פשוט ועליכם לקחת פקטורים רבים בחשבון. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר מומלץ מאוד להיעזר במתווך. מיזם המקצוענים בנדל"ן הוא מאגר חדשני של מתווכים מכל הארץ המציע מתווכים עם קבלות בלבד, שסגרו מספר מסוים של עסקאות וקיבלו המלצות חמות מלקוחות. באמצעות מקצוענים בנדל"ן תוכלו למצוא מתווך נדל"ן באזור מגוריכם שיסייע לכם למכור את הדירה ברווח הגדול ביותר.

 

 

בית ומטבעות

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »