תעשו משהו עם הכסף שלכם – המדריך למשקיע המתחיל

בימים האחרונים אנו שומעים על יותר ויותר אנשים שמספרים לנו שהכסף שלהם "שוכב" בפיקדון לא רווחי בבנק, פשוט כי אין להם מושג מה לעשות אתו. מדובר בעניין שצובר תאוצה שגורם לנו לחשוב שאין מודעות בנושא. לכן, החלטנו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו בנושאים אחרים ובחרנו להתמקד הפעם בהשקעות למתחילים, כדי להביא לשינוי. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את האנשים שיעזרו לכם לעשות משהו עם הכסף שלכם

כדי שתוכלו לעשות משהו עם הכסף שלכם, היינו צריכים לפנות אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנוגע להשקעות. מדובר באנשים שתמיד נמצאים שם, מעבר לפינה. אלו שמספרים לכם שהם השקיעו לפני כמה שנים והיום הם רגועים. אלו יכולים להיות מכרים שלכם, קרובי משפחה או אולי קולגות. למה אולי? כי פנינו אל כל כך הרבה אנשים באמצעות סקר ששלחנו ברשתות החברתיות. ענו עליו מעל ל – 20 אלף איש, כך שיש סיכוי שאתם מכירים אחד מהם לפחות. זו ההזדמנות להודות לכל מי שענה על הסקר. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות בנושא.

 

תעשו משהו עם הכסף שלכם – אפשרות מספר 1: השקעה בבית השקעות

האפשרות הראשונה שעומדת לרשותכם היא השקעה בבית השקעות. רבים מהגורמים שהגיבו על הסקר אמרו שהם משקיעים כבר כמה שנים טובות בבית השקעות שהומלץ להם על ידי חברים. היו מי שאמרו שהרוויחו עשרות אלפי שקלים, בעוד אחרים אמרו שהרוויחו לא מעט ובחרו שלא לציין בדיוק כמה. אם אתם בוחרים באפשרות זו, כדאי שתערכו בירור מקיף אודות בית השקעות מומלץ שיאפשר לכם להיות בטוחים שהכסף שלכם בידיים טובות.

 

תעשו משהו עם הכסף שלכם – אפשרות מספר 2: תתייעצו עם יועץ פיננסי

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם משקיעים את הכסף שלכם במקום טוב, פשוט תתייעצו עם יועץ פיננסי. הוא יאפשר לכם לדעת מה אתם צריכים לעשות עם הכסף שיושב כעת בעו"ש שלכם. זו אפשרות מעולה עבור מי שיש לו קושי בקבלת החלטות. שכן, היועץ יאפשר לבצע את הבחירה הנכונה ביותר.

 

בירור אודות מקום השקעה או איש מקצוע מומלץ

רגע לפני שהמדריך מסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם כי עליכם לערוך בירור מקיף אודות מקום ההשקעה הנבחר או אודות איש המקצוע שעמו אתם צפויים להתייעץ בנושא. שכן, מדובר בלא מעט כסף ואתם צריכים לדעת שהוא לא יונח על קרן הצבי. אתם יכולים לקראו חוות דעת ברחבי הרשת כדי לבדוק פרטים אודותיהם. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם לעשות זאת:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעשות משהו עם הכסף שלכם. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים – נותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה עבורכם.

מטבעות ושעון

 

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »