תכנון פיננסי נכון גורם להצלחה רבה

על מנת שתוכלו לנהל את עתיכם הכלכלי בצורה הטובה ביותר ועם הצלחה כבירה, עליכם לקבל שירות של תכנון פיננסי. כיצד ניתן לקבל את השירות ומהם היתרונות? כל הפרטים במאמר הבא.

תכנון פיננסי – מדוע הוא כל כך חשוב?

תכנון פיננסי נכון מהווה למעשה את הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לנתב את הכספים שלכם ולמקסם אותם, כך שתגיעו לגיל הפרישה תוכלו לדעת כי אתם נמצאים במקום בטוח מבחינה ככלכלית, וכי הכסף אותו חסכתם בעמל רב במשך שנים ארוכות אכן ישרת את המטרות העתידיות שלכם. זה לא סוד שהמציאות הכלכלית הנוכחית במדינת ישראל, בה יוקר המחייה נחשב מהגבוהים בעולם, מאלצת ישראלים רבים לבצע חשיבה  מחודשת לגבי נתיבי הכספים שלהם, ולצערנו אנו רואים כי בלא מעט מן המקרים ישראלים רבים אשר מגיעים לגיל הפרישה מגלים לתדהמתם כי הסכומים להם ציפו הם נמוכים באופן משמעותי, ובכך נגרמת פגיעה משמעותית מאוד באיכות החיים כפי שהייתה. יתרה מכך, תכנון פיננסי נכון מהווה את הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לשלוט על הכספים שלהם, לנהל אותם בדמי ניהול נמוכים ביותר ולגרום לכך שהסכומים האלה יוכלו להבטיח את עתידכם הכלכלי, כמו גם של בני המשפחה שלכם.

מדריך ושביל

כיצד נבצע תכנון פיננסי בצורה הנכונה ביותר?

לדבריו של חיים נתן, מומחה לתכנון פיננסי מזה שנים רבות, תכנון פיננסי נכון חייב להתבצע באמצעות איש מקצוע אשר לו וותק וניסיון בתחום, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את המידע המקיף בדיוק שיוכל להעניק לכם כלים לניהול כספים, כמו גם ביטול של פוליסות אשר אינן מוכיחות את עצמן. למעשה, כפי שמסביר נתן, לא רבים יודעים כי רק לאחרונה נכנס לתוקף תיקון חוק 190 אשר מאפשר לקבל הטבות בס בעבור אלו אשר מעוניינים למשוך את כספם מגיל 60 ומעלה, ובכך לזכות בניכוי מס מינימלי ביותר של 15% אחוז בלבד, במקום 25%. למעשה, מדובר במהפכה של ממש בכל הקשור לקופות הגמל בהן מחזיק הציבור, כאשר תכנון פיננסי נכון מאפשר גם לחוסכים להפקיד כספים לקופת גמל עד להגעה לגיל 60, ולאחר מכן למשוך את הכסף במלואו או בקצבה חודשית אשר פטורה ממס, כאשר ישנן גם אפשרויות נוספות. על כן, הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לקבל את המידע הקריטי הזה כמו גם מידע נוסף אשר נוגע לכפל ביטוחי, ניהול קרן הפנסיה, בחירה בחברת ביטוח וכו' תתבצע ע"י איש מקצוע אשר יכווין אתכם כמו גם יעניק לכם את הכלים הטובים ביותר להתנהלות פיננסית נבונה ובטוחה. מעוניינים לקבל מידע נוסף? צרו קשר עוד היום דרך המספר 058-7107031 או היכנסו לאתר בכתובת http://www.haimnatan.com השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם לקבלת מידע אודות תכנון פיננסי נכון בעבורכם ובני המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

הסכם רכישה
פיננסים
מהו הסכם רכישה?

רכישת נדל"ן או כל פריט בעל ערך גבוה כרוכה בהתחייבות כספית משמעותית. כדי להבטיח בהירות והגנה לשני הצדדים המעורבים, נעשה שימוש בהסכם רכישה המכונה גם

קרא עוד »
ביטקוין
פיננסים
איך קונים ביטקוין?

בשנים האחרונות, ביטקוין צבר פופולריות עצומה כמטבע דיגיטלי מבוזר. בתור מתחילים, הבנת היסודות של ביטקוין והידיעה כיצד לקנות אותו, יכולה להיות משימה לא פשוטה. מאמר

קרא עוד »