שכונות מובילות בחיפה למגורים – מה כדאי ומה מומלץ

רכישה של דירות למגורים בשכונות מובילות בחיפה צריכה להיעשות בקפידה.

חיפה היא העיר השלישית בגודלה ומרובת שכונות, ולכן חשוב למצוא את השכונה המתאימה לכם.

המאמר יסקור באלו שכונות כדאי ומומלץ להתגורר בחיפה.

 

חיפה הכי יפה

חיפה נחשבת לאחת הערים היפות בארץ ממנה נשקפת פנורמה של ים, נמל והרים. מעבר לפסטורליות זוהי עיר עם תעשייה משגשגת, אמצעי תחבורה יעילים, מוסדות ציבוריים, תרבותיים וחינוכיים חשובים ובנייה איכותית מאין כמוה. חיפה משלבת בין ישן לחדש ובין עיר תחתית לעילית ויש בה שכונות רבות ונחשקות למשפחות וזוגות צעירים. השכונה היפה ביותר היא שכונת דניה הנמצאת על הר הכרמל סמוך לאוניברסיטת חיפה וליערות הכרמל. הנוף שנשקף מהשכונה הוא לא נוף שרואים מערים אחרות ורמת החיים באזור היא הגבוהה ביותר. גם שכונת כרמליה ברכס המערבי של הכרמל היא שכונה מועדפת בשל הבנייה הנמוכה, השקט והירוק בעיניים. לעומת שכונות יוקרתיות אלו, ניתן למצוא את נווה שאנן שהיא שכונה מבוקשת על ידי צעירים וסטודנטים בין אם לקנייה ובין אם לשכירות כי אין בה בנייה גבוהה כמו בשכונות האחרות.

 

סיור השכונות ממשיך…

באזור אחר הקרוב לטכניון ולאצטדיון הכדורסל נמצאת שכונת רוממה שגם היא נחשבת לשכונה יוקרתית עם מיקום אידיאלי סמוך למנהרות הכרמל ולמרכז. לא רחוק משם נמצאת שכונת רמת אלון שהיא שכונה חדשה יחסית עם נוף לעבר מפרץ חיפה. מהשכונה ניתן להגיע בקלות לכביש הקריות ולנשר. שכונת קריית אליעזר משתלמת למגורים בשל ההתחדשות העירונית. הפוטנציאל שלה גדול כי קווי התחבורה שלה ענפים והיא טובלת בירוק. בשל פיתוח נמל חיפה, מתכננים גם להקים קומפלקסים במושבה הגרמנית לצורך מגורים בבניינים עד 28 קומות.

 

שכונות בחוף הכרמל

באזור המערבי של חיפה ובכניסה לעיר ישנו אזור בו הקימו שכונות חדשות עם נוף פתוח לים שיחסיר פעימה מליבכם. באזור יש תעשייה נרחבת עם שפע של מקומות עבודה והיתרון הוא הקרבה לתחנת הרכבת, החופים המקסימים ומגרש הכדורגל המפורסם. גם אם אתם מחליטים לרכוש דירה בעיר התחתית או במרכז הכרמל תוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה, אזורי בילוי, חינוך מיטבי ובעיקר מנוף מדהים. למשל שכונת בת גלים היא אחת השכונות המבוקשות באזור זה. שכונות החוף הוותיקות וביניהן נווה דוד, בתנופת בנייה עצומה בהן נבנים בניינים מודרניים ומרחבים ציבוריים גדולים. בשל עובדה זו, המחירים בשכונות אלו עלו והביקוש אליהן אף יותר גדול מהשכונות במרום הכרמל. למשל שכונת רמת הנשיא שבה השקיעה העירייה בטיילת ססגונית היא מקום מבוקש אך יקר.

מכירת דירות בחיפה בשכונות הנמצאות בתנופה משתלמת מכיוון שמשקיעים בהן תשתיות, כבישי גישה, מוסדות ציבוריים, מוסדות חינוכיים, פארקים ועוד. זהו אזור חדש אשר עומד לאכלס הרבה זוגות צעירים ומשפחות ולכן גם משקיעים בו כל כך הרבה.

 

צילום עיר מהגובה

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »