שירות תיקונים לדירה למכירה

על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר בעבור הדירה שלכם, מומלץ לבצע מקצה שיפוצים ותיקונים לפני תהליך מכירת הנכס. מהם הטיפים הטובים ביותר לצורך יצירת תהליך רכישה מוצלח? להלן המדריך המלא.

 

רגע לפני המכירה, כיצד תוכלו לדעת את שווי הדירה שלכם והאם ניתן למקסם את הרווח?

תהליך מכירה של נכס הינו תהליך משמעותי וכבד משקל, וזאת בשל תג המחיר אשר נלווה בסופו. למעשה, מוכרי דירות רבים אינם מודעים לעובדה כי מקצה שיפורים אשר מתנהל באמצעות אנשי מקצוע מיומנים יכול להוביל להעלאת שווי הנכס, לעיתים בעשרות אחוזים. חשוב לזכור הרושם הראשוני של הקונים הפוטנציאלים מהדירה הוא חיוני, וזאת בשל מראה העין אשר יקבע האם הנכס שלכם אכן יגרום לתחושה נעימה וטובה, לצורך תחילת תהליך הרכישה. משום כך, חשוב ראשית כל ליצור קשר עם שמאי מקרקעין מומחה אשר יבחן את השווי הראשוני של הדירה, ועל בסיס הערכת שווי מקצועית אותה הוא מעניק תוכלו להתמקד באזורים בעייתיים אשר דורשים מקצה שיפוצים ותיקונים. האזורים החשובים לצורך מכירה של דירה הם כמובן הסלון, המטבח וחדרי הרחצה. על מנת שתוכלו להעריך את שווי הנכס ולקבל ליווי מקצועי לכל אורך התהליך, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של משרד שמאי מקרקעין ניצן מקובר בכתובת https://makovern.com, משרד שמאות מקרקעין מוביל אשר הוקם בשנת 2002 ומאז מהווה את חוד החנית בתחום, כל זאת בכדי שתוכלו למקסם את ההצלחה שלכם בתהליך המכירה, כמו גם לצורך הבנה לגבי גובה היטל השבחה אותו תאלצו לשלם בסיום המכירה.

איש תיקונים

 

כיצד נעלה את ערך הכנס לקראת תהליך המכירה?

על מנת לשדרג את הנכס אשר בבעלותכם ואותו אתם מעוניינים למכור, חשוב ראשית כל לארגן את הבית באופן מסודר, ולהיפטר מרהיטים וחפצים אשר אין בהם צורך. בכך, ניתן גם לחסוך את עלויות ההובלה לבית החדש. לעיתים, לרוכש הדירה קשה לראות את הפוטנציאל, ולכן חשוב ליצור קשר עם אנשי מקצוע אשר בראשם עומד קבלן שיפוצים מוסמך, וזאת בכדי לנהל את פרויקט השיפוץ על הטוב ביותר. מקצה השיפוצים כולל בין היתר סיוד קירות, התקנת מערכת אינסטלציה חדשה, פירוק קירות גבס ועוד. מדובר בהשקעה כספית אטרקטיבית, וזאת בשל העובדה כי מקצה שיפורים מעלה את שווי הדירה ואף מגדיל את הסיכויים כי העסקה תיסגר לשביעות רצונכם.

 

בחירת אנשי מקצוע מומלצים לצורך שיפוץ נכס למכירה – קל ופשוט יותר מאי פעם

באמצעות שירות סופר אלקטריק תוכלו לקבל תחת קורת גג אחת שירותי הדברה לדירה, התקנת מזגנים וכן שירותי תחזוקה לבית אשר נעשים באמצעות חברה מקצועית ומובילה בתחומה, כל זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי תהליך השיפוץ יתבצע כהלכה ובאופן מיומן ומקצועי. לקבלת מידע נוסף אודות השירות, חייגו למספר 03-9270543.

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »