רכישת ביטוח דירה באינטרנט: למה כדאי לשים לב לפני שחותמים

ביטוח דירה הוא לא אפשרות – הוא הכרח. בלי ביטוח דירה אתם למעשה לוקחים את ההשקעה הכספית הגדולה ביותר שלכם, ושמים אותה בסיכון לנפילת ערך מיידית.

בזמן האחרון, נפתחה האפשרות לעשות ביטוח דירה באינטרנט, במהירות, ביעילות ובקלות. ביטוחי דירה באינטרנט מנגישים את הביטוח לכולם, אך יש מספר דברים שכדאי מאוד לשים לב לפני שחותמים בהם על חוזה

מחייב.

 

אבטחת האתר

למרות שאתרים כמו https://www.hommie.co.il מכילים הגנה רב שכבתית על פרטיכם האישיים ופתרונות סליקה מתקדמים שמאפשרים תשלום בטוח, זה לוו דווקא המצב בכל האתרים המציעים רכישת ביטוח דירה. אבטחת האתר היא אחת מהסוגיות החשובות ביותר שיש לבחון לפני חתימה על העסקה. במקרה שהאתר לא בטוח, כמות עצומה של פרטים עשויה להגיע לידיים הלא נכונות, כולל פרטי האשראי המשמש לתשלום, חשבון הבנק שלכם, הנכסים בבעלותכם ועוד. לפני שבוחרים באתר לביטוח הדירה שלכם, יש לבדוק היטב האם התבצעו פריצות לאתר לאחרונה, ומי היא החברה המספקת לו שירותי אבטחת רשת. בלי לעשות זאת, אתם למעשה לוקחים סיכון שעשוי אפילו להפחית מהתועלת של חתימה על הסכם הביטוח ששומר עליכם.

 

שינויים בעלות הביטוח לאורך השנים

רכישה של ביטוח דירה מכילה שני מרכיבים עיקריים. המרכיב הראשון הוא ביטוח המבנה. ביטוח זה נועד לשמור על ערכו של המבנה, ולהגן על הנכס היקר ביותר שלכם מפני פגיעות פיזיות. פגיעות אלו יכולות לנבוע עקב תקלות וליקויים עוד בשלב הבנייה הראשונית, מתקלות תשתית שלא אותרו וטופלו בזמן, או מאסונות בלתי צפויים שעשויים לנבוע ממקור חיצוני, כמו שיפוץ בדירה שכנה. המרכיב השני של ביטוח הדירה הוא ביטוח חיים. ביטוח זה, מאפשר לכם לדעת שבמקרה של אסון ופגיעה באחד מהמפרנסים העיקריים של משק הבית, הביטוח ישלם את יתרת סכום המשכנתא, וימנע סילוק שלכם מהנכס. ביטוח החיים חייב להיות תואם לסכום החוב הנוכחי. אם אתם רוכשים ביטוח דירה באינטרנט, שימו לב שעלות הביטוח צריכה לפחות לאורך הזמן, זאת מאחר וסכום החוב המבוטח יורד גם הוא. יש לשים לב גם ליחס בין מחיר הביטוח למדד המחירים, ולבחור את ההסדר המתאים לכם ביותר.

 

יכולת קבלת מענה אנושי במידת הצורך

עבודה מול ספקי שירותים באינטרנט היא קלה ונוחה. במספר לחיצות כפתור תוכלו לסגור ביטוח שבעבר היה עליכם להקדיש ימים שלמים של פגישות לסגירה שלו. למרות הנוחות שמציעים אתרי האינטרנט, חשוב מאוד לבדוק שמאחורי האתר יש בעלי מקצוע שיתמכו בכם במידת הצורך. המענה האנושי הוא הכרחי מאחר ואי אפשר לדעת מתי תזדקקו לאוזן קשבת, או שתהיו במצב מעט שונה המצריך פתרון יצירתי. בדקו היטב מהי מדיניות שירות הלקוחות של האתר עמו אתם עובדים, ובררו מהם דרכי התקשורת הרלוונטיים ומהו זמן ההמתנה למענה.

בית הרוס

אולי יעניין אותך גם