קניית עוקבים באינסטגרם – כך תגדילו את מכירות העסק שלכם!

יש קשר בין כמות המכירות של העסק שלכם לבין "מחזור הפעילות" שלכם באינסטגרם? אם לא הייתם בטוחים עד עכשיו, כעת זה ברור – התשובה היא כן! יש קשר ישיר, הדוק ובלתי נפרד בין הצלחת העסק שלכם לבין המיתוג שלו במדיה החברתית וההצלחה שלכם במישור הרשתות החברתיות.

 

המאה ה- 21 – רשת חברתית היא תעודת הזהות

בימינו, האינסטגרם הוא תעודת הזהות שלכם, כרטיס הביקור שלכם. את הצד "הפוטוגני" של העסק שלכם תציגו בדף האינסטגרם, את המבצעים, ההנחות, העובדים המסורים – ובעצם, את כל מה שתרצו שידעו על העסק שלכם. אבל חוץ מזה, הוא גם המקום של הלקוחות להביע שביעות רצון (עוד סימוני 'לייק', עוקבים, שיתופים ותגובות) או חוסר שביעות רצון (תגובות ביקורתיות או הסרת העוקב).

 

עוקב מביא עוקב מביא עוקב

כמות גבוהה של עוקבים מעידה על עסק אמין, מקצועי ומוכר. קניית עוקבים תעזור לכם ליצור נקודת התחלה טובה ומקפצה להמשך. נקודת הפתיחה החיובית הזו תעזור לכם להשיג עוד עוקבים שיהיו סקרנים להכיר את העסק שלכם, ובמידה והם יהיו מרוצים – הם ימליצו לחברים נוספים לעקוב אחריכם. מכאן, מדובר על שמועה חיובית שעוברת מעוקב לחבריו שיהפכו גם הם לעוקבים.

 

המרחק מעוקב ללקוח

ההתרחשות ברשת החברתית בתחום העסקי תעיד על שביעות הרצון של הלקוחות גם "בעולם האמיתי". לכן, עוקבים שיתרשמו לטובה מהדף שלכם (ויגיעו אליו מלכתחילה, בזכות כמות גבוהה של עוקבים מלכתחילה) ירצו גם "לנסות אותו". בין אם אתם מוכרים משהו דרך הדף עצמו ובין אם אתם מזמינים את הלקוחות לבקר במיקום "האמיתי" שלכם, עוקבים שייהנו מהדף יהיו בעל פוטנציאל גבוהה יותר להפוך ללקוחות של ממש, מה שיגביר את המכירות שלכם. הלקוחות ייהנו מהתוצר? הם ימשיכו לעקוב אחריכם וימליצו לחבריהם, שיעקבו אחריכם גם… ומשם המסלול ברור, והמעגל מתרחב!

 

כמה זה יעלה?

קניית העוקבים שתעשה דרך חברה בטוחה ואמינה תזכה אתכם בשירות איכותי ובמחיר משתלם, וכן תבטיח שהעוקבים לא "ייעלמו" לאחר פרק זמן מסוים.
בחברה הוגנת, עבור 500 עוקבים תידרשו לשלם 30 ש"ח (בערך), ומעל כמות של כ- 2,600 עוקבים תעמוד לרשותכם הנחה של כעשרה אחוזים. מהנחה של כעשרים אחוזים תהנו בקנייה של מעל 5,100 עוקבים.
בפחות מ- 500 ש"ח תוכלו לרכוש את כמות העוקבים הגבוהה ביותר לקנייה אחת – לא פחות מאשר 10,000 עוקבים.

מה עוד אפשר לרכוש?

מלבד עוקבים, יש עוד פעילויות שמעידות על הצלחת דף האינסטגרם, וגם אותם ניתן לרכוש על מנת לייצר נקודת פתיחה חיובית. לדוגמה, סימוני "לייק" (אהבתי) ותגובות בתמונות, וכמות צפיות ב"סטורי".

אם עוד אין לכם דף אינסטגרם, מהרו לפתוח! במידה ויש לכם, והוא עוד לא "המריא", זה הזמן לרכוש עוקבים ופעילויות נוספות על מנת למתג אותו כדף מוביל שיזכה לחשיפה מרובה!

 

לוגואים

אולי יעניין אותך גם