קבוצת פרקש – המומחים בהתחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא העתיד של נדל"ן כיום, כאשר החברה אשר מובילה את הפרויקט הופכת להיות גורם מכריע בתוצאה, ובערך הסופי של הנכס. אחת החברות הבולטות בתחום של התחדשות העירונית הם המומחים של קבוצת פרקש מ.ה. החברה פועלת כבר 5 שנים בזירת הנדל"ן, ומנוהלת על ידי הבעלים והמנכ"ל פנחס פרקש והמנכ"ל השותף ישראל אברמוב. שניהם אנשים הנחשבים כ"אושיות נדל"ן" ובעלי ניסיון עתיר שנים בתחום, כאשר מה שמוביל אותם זה הפעולה למען האנשים.

 

מהי קבוצת פרקש מ.ה.?

הקבוצה המשמשת הן כחברה יזמית והן כקבלנית מבצעת בפרויקטים מסוגים שונים בפריסה ארצית רחבה, צברה במרוצת השנים מוניטין יוצא דופן.

חלק מן הדברים שנאמרו על הקבוצה שהם קשובים מאוד לדיירים ועושים כמיטב יכולתם למקם את התושבים לפי צרכיהם ורצונותיהם.

הקבוצה מתעסקת במספר רבדים של תחום ההתחדשות העירונית ובניהם פינוי בינוי, בנייה חדשה ותמ"א 38.

 

פעילות חברתית

קבוצת פרקש פועלת רבות למען החברה ולמען התושבים ודואגת לתרום בחזרה עד כמה שניתן, בין אם מדובר בהתאמת ההתחדשות בצורה מיטבית לסביבה והוספת אלמנטים המועילים ומוסיפים ערך.

בנוסף תורמת רבות בפן החברתי בפעילויות ותרומות שהחברה מנהלת.

 

איכות

לקבוצת פרקש איכות בנייה בלתי מתפשרת אשר ניתן לראות בפרויקטים אשר מנוהלים על ידיהם, שימוש בחומרים בסטנדרטים גבוהים ביותר, עמידה בלוחות זמנים הניתנים ואמינות ללא דופי, לצד הקפדה של שקיפות מלאה מול קהל הלקוחות ומיקומם כחשיבות ראשית בפרויקט.

 

היתרונות של התחדשות עירונית

התחדשות עירונית חיונית כדי שהערים יישארו מקומות תחרותיים ואטרקטיביים למגורים ולעבודה. על ידי שיפור איכות החיים של התושבים, התחדשות עירונית יכולה גם לעזור למשוך עסקים חדשים והשקעות. אחד היתרונות המרכזיים של התחדשות עירונית הוא שהיא יכולה לעזור לשקם אזורים שהפכו מוזנחים או רעועים. על ידי שיפור מבנים ותשתיות, התחדשות עירונית יכולה להפוך את העיר לאטרקטיבית יותר עבור תושבים, עסקים ותיירים.

 

ראשי הקבוצה

את קבוצת פרקש מנהלים הבעלים והמנכ״ל פנחס פרקש והמנכ״ל המשותף ישראל אברמוב.

פנחס פרקש יליד 1985, נחשב לאיש עסקים מוביל בקהילה העסקית ובפרט בענף הבנייה וההתחדשות העירונית. מנהל את פעילות החברה בדגש על איכות ודאגה לתושבים. פרקש הוא מומחה להקצאת קרקעות מול רשויות מקומיות, קידום קרקעות וייעוץ לרשויות.

ישראל אברמוב יליד ,1955 נחשב לדמות מובילה בתחום הנדל"ן, בין היתר מומחה בהתחדשות עירונית . מאז-2020  הוא משמש כיו"ר קבוצת פרקש יזמות נדל"ן ואחראי על עשרות פרויקטים ואלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ. קבוצת פרקש מ.ה. היא קודם כל חברה של אנשים למען אנשים, אומר ישראל אברמוב, ״אנחנו בקבוצה מאמינים שבניינים נועדו לשרת אנשים, ולכן אנחנו מאמינים בשיתוף הדיירים בכל התהליכים, אנחנו מלווים את הדיירים ליווי אישי צמוד לאורך כל תהליך ההתחדשות, ושמים דגש על בניית מערכות יחסים מעולות עם כל המעורבים בפרויקטים, שותפים וספקים״

 

לסיכום

קבוצת פרקש הם אחת החברות המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית בזכות ולא בחסד.

בזכות עבודה קשה וסטנדרטים גבוההים באיכות החומרים, עמידה בזמנים ודאגה לפרט הם בנו לעצמם שם מרשים בתחום ההתחדשות העירונית והנדלן ככלל. הפרויקטים הרבים שבוצעו עד כה ונמסרו לדיירים על הצד הטוב ביותר, הם ההוכחה הטובה ביותר לעוצמתה ויכולותיה של הקבוצה.

בניין

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »