עסקאות נדלן שאסור לפספס עם msn נדלן

כשמדברים על שוק הנדל"ן בישראל, מדברים על אחד האפיקים הכי משתלמים להשקעה. "מדובר לעתים ברווח צפוי של אחוזים רבים", כך מסבירים לנו מומחי הנדל"ן של MSN נדל"ן- אחת החברות המובילות בתחום הנדל"ן בישראל. בעת שאנו מעוניינים לבצע עסקת נדל"ן- נרצה לבקש את עצתם של אנשי המקצוע שהם לא רק מביני עניין, אלא גם את אלו המתנהלים בשקיפות מול לקוחותיהם. מדובר בשוק מורכב, ועל מנת לתמרן בו בצורה חכמה, ולא לפספס עסקאות משתלמות- רצוי לבחור בחברה שיודעת מה היא עושה, וכזו שאמינותה מוכחת באמצעות לקוחות קודמים.

 

MSN נדל"ן- חברה מנצחת

חברת MSN נדל"ן הוקמה ע"י שני יזמי נדל"ן ותיקים לפני מספר שנים, וכבר עם הקמתה- הצהירו שניהם על כוונתם לעשות את הדברים בדרך קצת שונה. שקיפות ושירותיות- הם שני ערכי מפתח עבור מומחי הנדל"ן של MSN, והם דבקים בהם במשך עבודתם היומיומית, מאז הקמתה של החברה. לרוב, חברה שהיא בעלת ניסיון במספר אפיקי נדל"ן, תדע "לדוג את הדגים הגדולים" בצורה יותר יעילה. וכך, בעוד החברה עשתה את צעדיה הראשונים בתחום רכש הקרקעות והמגרשים, לאחר מספר שנים בחרה "לחשב מסלול מחדש" ועברה להתמקצע בתחום דירות המגורים.

 

פרויקטים ב-MSN נדל"ן

חברה בעלת ניסיון, לא תדע רק להמליץ לכם על הנכסים הזמינים שברשותה, אלא על אלו שברשותה ומתאימים לכם ספציפית. ניתן לומר בוודאות שכל לקוח מחפש משהו מעט שונה, וע"פ חוות הדעת- נראה שחברת MSN מצליחה "לתפור" עסקה לכל דורש. יש המחפשים נכס מגורים לעצמם או במטרה להשכירו, ויש המחפשים השקעה במשרדים או מרכזי קניות עם תשואה נאה בצידם, כך או כך- תפקידו של סוכן נדל"ן טוב הוא התאמת הנכס לקונה הפוטנציאלי.
"לעתים חלון ההזדמנויות הוא לא גדול" מסבירים המומחים, ומוסיפים שחשוב לשקף זאת ללקוח תמיד. "יש הבדל גדול בין סוכני נדל"ן המפעילים מניפולציות שונות במטרה לסגור עסקאות, ובין כאלו המשקפים את המציאות ללקוח- ומאפשרים לו לקחת את ההחלטה נכונה".

 

בדיקת הנכס

מומחי הנדל"ן בחברת MSN מייעצים לרוכשים לעבוד עם חברה אמינה, אך גם לא לשכוח לבצע את הבדיקות הנחוצות בעצמם. בדיקות כאלו כוללות מבט מסביב לנכס, על הפרויקטים בסביבתו, מוסדות, אוכלוסיה וכו', וגם בדיקת הנכס עצמו ברמה הדקדקנית ביותר שניתן, במטרה לקבל צפי ומושג על הוצאות עתידיות. כך למשל- מנגנון ניאגרה סמויה עלול לדרוש תיקון שונה בתכלית מאשר ניאגרה פשוטה, ומגנון חימום מים אחד יכול להיות חסכוני יותר מאחר. מחשבות כאלו עשויות לסייע בידינו להבין את מטרת הנכס, ואת ההוצאות הצפויות במסגרתו בטווח הקרוב. "בסה"כ השד הוא לא כזה נורא" מסכמים ב-MSN נדל"ן, ומסבירים שכמו בכל תחום אחר- ניסיון ואמינות בד"כ עולים בקנה אחד עם הצלחה, ועל המשקיע לבחור נכון עם מי לעבוד.

 

כניסה לנכס

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »