סקירה כללית של מסלולי משכנתא

מעוניינים לקחת משכנתא אבל אין לכם מושג איך זה עובד? ידעתם שישנם מסלולים שונים אשר ניתן לשלב ביניהם? ריכזנו עבורכם סקירה כללית של מסלולי המשכנתא, אשר תעזור לכם לקבל הבנה על לקיחת ההלוואה ובכך תמנעו מטעויות פיננסיות קריטיות.

 

רגע מה, יש כמה מסלולים?

כאמור, ישנם מסלולים שונים ללקיחת משכנתא ובניית תמהיל משכנתא נכון תעזור לכם לחסוך כסף רב בעתיד. משכנתא תלווה אתכם לאורך הרבה שנים ולכן כדאי לכם לבחור במסלולים הנכונים. אם כבר כאן איבדתם אותנו כדאי שתדעו שאתם לא לבד ומעט מאוד אנשים מבינים במשכנתא. בשביל לקבל הבנה ולקחת משכנתא בתנאים הטובים ביותר, מומלץ להיעזר ביועצי משכנתאות.

יועצי המשכנתאות לא רק שילוו אתכם לאורך כל הדרך ויסבירו לכם על המסלולים השונים, הם גם ידעו לבנות תמהיל משכנתא המתאים במיוחד עבורכם וכן ימצאו את העסקה המשלמת ביותר מול הבנק. כך יועצי משכנתא יחסכו לכם הרבה בעתיד הרחוק. למידע נוסף על מסלולי משכנתאות, יועצי משכנתא ואיך הם יעזרו לכם לחסוך כסף, תוכלו להיכנס לאתר – http://www.vider.co.il.

 

מסלול פריים

מסלול הפריים נחשב לרוב למסלול המשתלם ביותר, אך יוכל לשמש אתכם עד 33% מסך המשכנתא הכולל. במסלול זה אין קנס על יציאה (כלומר פירעון מהיר של המשכנתא) כך שאם תצליחו להחזיר את כלל המשכנתא בפעימה אחת תוכלו לעשות זאת ללא בעיה. המסלול אינו צמוד למדד אך מגולם בו סיכון היות והריבית עם יכולת להשתנות.

 

מסלול מט"ח

מדובר מסלול אשר נצמד למדד המט"ח. המסלול מורכב ובעל סיכונים רבים, אך התעסקות נכונה איתו יכולה לחסוך לכם הרבה כסף. המסלול מומלץ לרוב לבעלי ידע במט"ח וכאלה אשר מכירים את כללי המשחק בתחום ויודעים לעקוב נכונה אחר השתנות המדד.

 

ריבית קבועה, ללא הצמדה למדד

המסלול הבטוח ביותר ולכן גם היקר ביותר מבחינת ריביות. מסלול זה לא ישתלם לכם לטווח הקצר, אך יכול להשתלם במידה והריביות יעלו. על כן, מומלץ לקחת את המסלול לטווח הרחוק ולפרוס אותו לאורך שנים בהתאם למצבכם. במסלול זה תוכלו להיות בטוחים שהריבית לא תעלה אבל גם לא תרד, וכן לא תהיה הצמדה למדד.

 

ריבית קבועה צמודה למדד

מדובר במסלול שאינו משתלם במיוחד אך כדאי שיהיה חלק מתמהיל המשכנתא, בזכות העובדה כי כמעט ואין בו סיכונים בכלל. מסלול זה נחשב למסלול יציב היות והריבית בו תהיה קבועה אך יש לקחת בחשבון כי המסלול כן נצמד למדד.

 

ריבית משתנה צמודה למדד

במסלול זה הריבית משתנה ונצמדת למדד כך שיש בו סיכונים רבים. הסיכונים יכולים להשתלם לכם רבות בעתיד אך גם עלולים להוות כשלון, דבר שמאוד קשה לצפות. במידה ובחרתם לשלב מסלול פריים, תוכלו לשלב מסלול זה רק אם הריבית תשתנה אחת לחמש שנים.

בית קטן מעף על דשא

אולי יעניין אותך גם

מחשבון
משכנתאות
הכל על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא המיועדת לבני שישים ומעלה. יש לה יתרונות רבים אך אם נשווה אותה למודל ירושה עצמית, נגלה כי לכל שיטת מימון, יתרונות

קרא עוד »